تجهیز آتش‌نشانی خرم‌آباد به نردبان هیدرولیک در آینده نزدیک

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از اضافه شدن نردبان ۳۲ متری به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

محمد میرزایی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اضافه شدن یک دستگاه خودروی نردبان هیدرولیکی به ناوگان سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد ساختمان‌های بلندمرتبه در سطح شهر خرم‌آباد و نیاز به خودروی نردبان در سازمان آتش‌نشانی، با پیگیری‌های به عمل آمده در مجموعه شهرداری و آتش‌نشانی، یک دستگاه خودروی نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری به شهر خرم‌آباد اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به کاربرد این نردبان شهری افزود: این خودرو ساخت شرکت روزنباور آلمان است که طی یک تا دو هفته آینده به ناوگان سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: خودروی نردبان هیدرولیکی دارای قابلیت حرکات عمودی و افقی به‌طور همزمان و بدون تداخل است که برای عملیات نجات و آتش‌نشانی و به منظور دسترسی به طبقات بالای ساختمان‌ها و موقعیت‌های مرتفع طراحی شده است.

میرزایی‌مقدم اضافه کرد: زمانی که نردبان تا بیشینه مقدار خود باز است، ارتفاع عملکردی آن ۳۲ متر از سطح زمین بوده و برای هر ارتفاع متوسط نیز مناسب است.

کد خبر 669253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.