خلیل‌زاده، شیری و پورحمیدی به تراکتور پیوستند

تیم فوتبال تراکتور تبریز با امضای قراردادی به‌طور رسمی شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سعید آقایی و حسین پورحمیدی را به‌خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و سعید آقایی با امضای قرارداد همکاری به‌طور رسمی به جمع شاگردان «پاکو خمز» اضافه شدند و از فصل آینده پیراهن تیم فوتبال تراکتور تبریز را برتن خواهند کرد. همچنین حسین پورحمیدی که به‌صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت، در فصل بیست‌وسوم سنگربان تراکتور خواهد بود.

خلیل‌زاده، شیری و پورحمیدی به تراکتور پیوستند

شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات جز پرسروصداترین بازیکنان به‌شمار می‌رفت و در آستانه پیوستن به یکی از دو تیم سابق خود یعنی پرسپولیس و سپاهان بود در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای بار دیگر راهی تراکتور تبریز شد.

همچنین سعید آقایی که او نیز سابقه بازی‌کردن در تیم فوتبال تراکتور تبریز را دارد و طی فصول اخیر به‌ترتیب پیراهن تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و فولاد خوزستان را برتن کرده مجدداً به تبریز رفت‌. در انتقالی که امروز رسمی شد مهدی شیری نیز به‌همراه آقایی از فولاد به جمع تی‌تی‌ها ملحق شد.

لازم به‌ذکر است تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا از روز _دوشنبه پنجم تیرماه_ زیر نظر پاکو خمز آغاز می‌شود. ضمن اینکه پرشورهای تبریزی در روزهای آتی احتمالاً بازیکنان جدید دیگری را برای تقویت تیم‌شان به‌خدمت خواهند گرفت.

کد خبر 669235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.