صعود تیم ملی والیبال‌ساحلی ایران به جمع ۸ تیم برتر آسیا

تیم ملی والیبال‌ساحلی ایران یک با غلبه‌ بر اندونزی دو به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا صعود کرد و حریف چین یک شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست و سومین دوره مسابقات والیبال‌ساحلی قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه دوم تیرماه آغاز شده و به‌مدت چهار روز به میزبانی شهر پینگ‌تان چین ادامه دارد و نماینده نخست کشورمان توانست با پیروزی در برابر یکی از نماینده‌های اندونزی به جمع هشت‌تیم برتر برسد.

در این رقابت‌ها تیم ملی والیبال‌ساحلی ایران یک (سالمی و شوکتی) که با برتری مقابل چین ۴ راهی مرحله دوم مسابقات شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز _شنبه سوم تیرماه_ به‌مصاف اندونزی دو (دانانگ و صوفیان) رفت و با نتیجه دو بر یک برابر این تیم به پیروزی رسید تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

ساحلی‌بازان کشورمان که در ست نخست ۱۷ بر ۲۱ مغلوب حریف شده بود، در دو ست بعدی ۲۱ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۷ به پیروزی رسید تا در مسابقه فردا برابر چین یک (وو ژیان و ها لکیجیانگ) که در سید یک مسابقات قرار داشت، به میدان بروند.

به گزارش ایمنا، در دیگر مسابقه مرحله دوم نیز تیم ملی ایران سه (محفوظی و منصوری) برابر چین یک به میدان رفت و با امتیازات ۱۴ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۲۱ مغلوب حریف شد تا از صعود به مرحله بعد بازبماند.

کد خبر 669211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.