واریز ۹۷۰ میلیارد تومان سود از طریق سجام

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته پایانی خردادماه سال جاری بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان سود از طریق اطلاعات سامانه (سجام) به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته پایانی خردادماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، چهار ناشر سود سنواتی و شش ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، چهار شرکت «صنایع پتروشیمی دهدشت، داروسازی ابوریحان، مجتمع فولاد خراسان و بیمه پاسارگاد»، سود سنواتی ۱۶ هزار و یک سهامدار را که شامل ۳۶ میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

همچنین در هفته پایانی خردادماه امسال، شش ناشر «سرمایه‌گذاری ملی ایران، سرمایه‌گذاری ارس صبا، پارس فولاد سبزوار، پتروشیمی تندگویان، همکاران سیستم و سیمان کردستان»، سود جاری ۷۲۹ هزار و ۹۷۶ سهامدار که شامل ۹۳۴ میلیارد و هفت میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

کد خبر 669172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    سلام لطفا پیگیری کنید من از مردادماه دو پیامک از سامانه سجام دریافت کردم که سود سهم شما به مبلغ...واریز شد اما هیچ پولی به حساب بانکی من واریز نشد. من ایمیل‌ام را قرار دادم اگر لازم است کلیه مستندات از جمله پرینت حساب بانکی و پیامک سامانه سجام را برایتان ارسال کنم مشاهده خواهید کرد که فقط خبر واریز سود را منتشر می کنند