مدافع PSG زیر نظر پپ گواردیولا

منچسترسیتی به دنبال جانشینی برای کایل واکر می‌گردد و برای جذب اشرف حکیمی مدافع کناری مراکشی PSG، با مقامات باشگاه فرانسوی گفتگوها را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچسترسیتی پس از کسب سه‌گانه در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ‌برتر و جام حذفی انگلیس طی فصل گذشته، به دنبال تقویت بیشتر تیم خود است. به گزارش مارکا، سیتیزن‌ها قصد دارند به خاطر در دسترس بودن اشرف حکیمی که می‌تواند جانشین کایل واکر در تیمشان شود، با پاری‌سن‌ژرمن گفتگو کنند.

واکر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر برای منچسترسیتی بازی نکرد. نام او اخیراً با جدایی از باشگاه در ارتباط بود زیرا بایرن‌مونیخ علاقه خود را به جذب این ملی‌پوش انگلیسی نشان داد، اما ظاهراً ستاره تیم پپ می‌خواهد در سیتی بماند و حاضر است قرارداد خود را تمدید کند.

قرارداد فعلی حکیمی با پی اس جی ژوئن ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد که همین می‌تواند کار را برای تیم سیتی سخت کند. آبی آسمانی‌ها، چند سال پیش زمانی که اشرف هنوز در بروسیا دورتموند بود می‌خواستند او به خدمت بگیرند اما قراردادی امضا نشد و این ستاره در سال ۲۰۲۱ به غول‌های فرانسوی پیوست.

قهرمان اروپا در آستانه امضای قرارداد با متئو کواچیچ از چلسی است و همچنین به دنبال یوشکو گواردیول هموطن این هافبک نیز احتمالاً شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد.

کد خبر 669170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.