شماره ۷ منچستریونایتد به ستاره‌ای‌ جوان رسید

منچستریونایتد در نظر دارد پیراهن نمادین شماره هفت را که قبلا کریستیانو رونالدو پوشیده بود، به الخاندرو گارناچو، جوان آرژانتینی بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل روزنامه منچستر ایونینگ نیوز، برای آلخاندرو ستاره آرژانتینی منچستریونایتد، پیراهن شماره ۷ در نظر گرفته شده، و اگر این شماره به او داده شود، هموطن مسی اولین جوانی خواهد بود که پس از رونالدو (در سال ۲۰۰۳)، این پیراهن را بر تن می‌کند.

شماره ۷ از زمان جدایی CR۷ در اولترافورد بدون صاحب بوده است. کریس در ژانویه به النصر رفت و گارناچو در حال حاضر شماره ۴۹ را بر تن می‌کند.

این بازیکن ۱۸ ساله، در اولدترافورد مسیری صعودی را طی کرده است و اولین بازی خود را در آوریل ۲۰۲۲ برای شیاطین‌سرخ انجام داد. او در مجموع ۳۶ بار برای این باشگاه به میدان رفته و ۵ گل و ۵ پاس گل نیز به ثبت رسانده، ضمن اینکه ستاره آرژانتینی نامزد دریافت جایزه پسر طلایی ۲۰۲۳ شده است.

پیراهن شماره ۷ در یونایتد نمادین است، که توسط رونالدو، جورج بست، اریک کانتونا و دیوید بکام پوشیده شده، اما از زمانی که CR۷ پرتغالی در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید رفت، این پیراهن بر تن بسیاری از بازیکنان بوده است. از آن زمان تا کنون، مایکل اوون، آنتونیو والنسیا، آن خل دی ماریا، ممفیس دیپای، الکسیس سانچز و ادینسون کاوانی، که همگی در باشگاه عملکرد ضعیفی داشتند، این لباس را پوشیده‌اند.

گارناچو امیدوار است برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ به بهترین شکل آماده شود، او در بازی‌های پیش فصل مقابل لیدز، لئون، آرسنال، رکهام، رئال مادرید و بوروسیا دورتموند به میدان خواهد رفت.

کد خبر 669161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.