افتتاح پردیس سینمایی مهر گلدشت با حضور معاون وزیر کشور

پردیس سینمایی مهر گلدشت با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، معاون اداری و مالی حوزه هنری و مسئولان شهری گلدشت افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در آئین افتتاح پردیس سینمایی مهر گلدشت با بیان اینکه کشور اکنون تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است، اظهار کرد: مولد سازی اقدامی ارزشمند بوده و اگر قرار است ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی کشور را به پایان رسانیم، باید با اتکا به موضوع مولدسازی باشد که خدمتی ماندگار از دولت است.

وی با تاکید بر اینکه امید می‌رود پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حوزه هنری در سطح کشور با قدرت ادامه پیدا کند، افزود: شهردار گلدشت یکی از شهرداران بسیار خلاق و نوآور است و اقدامات جهادی بسیار خوبی با همراهی شورای اسلامی شهر گلدشت داشته است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر اینکه در وزارت کشور برای برندینگ شهری ظرفیت شهرها را در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: گلدشت یک باغ‌شهر است و و برای احیای باغ‌شهر گلدشت و احیای برند این شهر نیازمند اهتمام ویژه هستیم و اطمینان دارم شهردار گلدشت می‌تواند این کار را انجام دهد.

جمالی‌نژاد با اشاره به چند بعدی بودن پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت تصریح کرد: شاهد هستیم طرح‌های عمرانی مختلف و مهمی همچون میدان میوه و تره‌بار شهر نیز به ثمر رسیده است که نشان از تلاش و مدیریت جهادی شهردار گلدشت دارد.

افتتاح پردیس سینمایی مهر گلدشت با حضور معاون وزیر کشور

پردیس سینمایی گلدشت پاسخی به نیاز فرهنگی ساکنان منطقه است

در ادامه محمدمهدی فردوسی، شهردار گلدشت با بیان اینکه چهار گام از پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت عملیاتی شده و به‌ثمر نشسته است، تصریح کرد: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود، بعضاً در حد یک استان است، تأسیس و بهره‌برداری از میدان میوه تره‌بار شهرداری گلدشت با قراردادی حدود ۱۷ میلیارد تومان انجام شده و دارای ۳۱ غرفه است؛ بیش از ۱۰ هزار درخت و درختچه نیز در این شهر کاشته شده است و در حال طراحی و راه‌اندازی سامانه پیشرفته برای فضای سبز شهر هستیم؛ اینها تنها بخشی از پروژه‌های عمرانی شهر است.

وی اضافه کرد: نیازمند حمایت برای احیای قلعه تاریخی قلعه سفید شهر گلدشت هستیم، پشت این قلعه یک هزار هکتار باغ وجود دارد و احیای این قلعه می‌تواند یک ظرفیت عظیم گردشگری را پدید آورد.

افتتاح پردیس سینمایی مهر گلدشت با حضور معاون وزیر کشور

شهردار گلدشت با بیان اینکه به منظور بازسازی پردیس سینمایی گلدشت تلاش‌های زیادی شده است، تاکید کرد: این سینما پس از سه ماه فعالیت آزمایشی و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از سوی شرکت بهمن سبز حوزه هنری اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

فردوسی گفت: مردم منطقه نیاز زیادی به این سینما داشتند، چراکه از مسیر اصفهان به سمت نجف آباد هیچ سینمایی وجود ندارد و این نخستین سینما در این منطقه است.

افتتاح پردیس سینمایی مهر گلدشت با حضور معاون وزیر کشور

تعداد مخاطب سینما در گلدشت از میانگین کشوری بالاتر است

عبدالحمید قره‌داغی، معاون اداری و مالی حوزه هنری کشور نیز در آئین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی برای به ثمر رسیدن در مدت زمان دو سال نیازمند کار جهادی است و بر همین مبنا طی دو سال اخیر همه پروژه‌های حوزه هنری تمام شده است و پروژه نیمه‌تمام در حوزه هنری کشور نداریم.

وی از وجود بیش از ۲۵ درصد سینماهای حوزه هنری کشور در اصفهان خبر داد و گفت: در شهر گلدشت شاهد یکی از بهترین نمونه‌های سالن‌های سینمایی کشور هستیم، مخاطب سینما در این شهر با بیش از ۱۰ هزار نفر طی چند ماه اخیر از میانگین کشوری بالاتر بوده که علاقه مردم خوب شهر گلدشت به سینما را نشان داده است.

کد خبر 669158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.