اجرای طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در اصفهان

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش حساسیت پلیس‌ راه نسبت به تداوم طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در راستای سفرهای تابستانه خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصادفات سنگین ناوگان عمومی اظهار کرد: با توجه به شروع مسافرت‌های تابستانه و افزایش حجم تردد بالای ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان و لزوم ایمنی و امنیت هموطنان، طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در پلیس راه استان اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری است.

وی افزود: ناوگان مسافربری عمومی از جمله اتوبوس‌های بین‌شهری و سرویس‌های داخل استانی و سرویس‌های کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی، به دلیل حمل مسافر به صورت گروهی و با تعداد بالا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا نظارت سنگین و دقیق روی این گروه بسیار مهم و ضروری است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای افزایش تردد ناوگان مسافربری عمومی در تابستان طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی مصوب و اجرا شد. در این طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری عمومی، در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه و پایانه‌های مسافربری با استفاده از مأموران نامحسوس و گشت نامحسوس یا با استفاده از سامانه «سپهتن» و دوربین‌های کنترل تخلفات صورت می‌گیرد. در این طرح رانندگانی که اقدام به تخلف کنند، شناسایی و مطابق قوانین اعمال قانون خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ از طریق ارسال شماره پلاک وسیله نقلیه و گزارش کیفیت رانندگی راننده وسیله نقلیه مورد نظر، جهت شناسایی رانندگان قانونمند کمک کنند.

کد خبر 669154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.