چه مواردی تحت پوشش بیمه مسافرتی علی بابا قرار میگیرند؟

اگر توانستید که همه اتفاقات و مشکلات آینده را پیش‌بینی و از آن‌ها جلوگیری کنید، هزینه‌ای بابت اخذ بیمه نپردازید!

آیا شما قادر به کار هستید؟ سفر هم از این مورد مستثنا نیست؛ خرید بیمه مسافرتی علی بابا یک راه مطمئن برای جبران خسارت‌های احتمالی سفر شماست. زیروبم این بیمه برای شما در این مقاله شرح خواهیم داد.

بیمه مسافرتی چیست؟

به‌طورکلی بیمه‌ها یکی از راه‌های قابل‌اطمینان برای جبران خسارت‌های احتمالی هستند. بیمه مسافرتی هم از این مورد مستثنا نیست؛ بیمه مسافرتی زمانی به کار شما می‌آید که خدای‌نکرده، در طول سفر دچار مشکلات غیرمترقبه‌ای از جمله نیاز به پزشک شده باشید. بیمه مسافرتی می‌تواند خسارت مسافران را در این مواقع تا حد زیادی جبران کند.

بیمه‌های مسافرتی متفاوت هستند و هر کدام از آن‌ها خدمات متنوعی را در برمی‌گیرند؛ شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، بیمه مناسب را تهیه کنید. بیمه‌های مسافرتی یک‌ساله به‌صورت ۹۲ روزه طراحی شده‌اند؛ یعنی اگر شما بیمه یک‌ساله را تهیه کنید، به طور متوالی ۹۲ روز تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار خواهید داشت؛ اگر شما چند بار در سال به مسافرت بروید و در هر سفر کمتر از ۹۲ روز در مقصد بمانید، بعد از برگشت به مبدأ همچنان بیمه مسافرتی شما اعتبار دارد. علی بابا توانسته است که با همکاری بیمه سامان، بهترین خدمات بیمه مسافرتی را به مشتریانش ارائه دهد و خیال آن‌ها را از بابت اتفاقات غیرمترقبه در زمان سفر راحت کند.

چرا بیمه مسافرتی علی بابا بخریم؟

از اولین کارهایی که بعد از خرید ماشین جدید انجام می‌دهید چیست؟ آن را بیمه می‌کنید. بسیاری از افراد بیمه مسافرتی را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند؛ اما درست در همین‌جاست که باید یک سؤال ساده و مهم پرسید؛ آیا ارزش جان و آرامش روحی شما به‌اندازه قیمت یک ماشین نیست؟! در ادامه سه دلیل اهمیت بیمه مسافرتی را برای شما عنوان می‌کنیم تا شما نیز متوجه شوید که صرف هزینه بابت آن، کاری بیهوده نخواهد بود.

چه مواردی تحت پوشش بیمه مسافرتی علی بابا قرار میگیرند؟

بیمه مسافرتی علی بابا پوششی چهانی دارد

مهم نیست که چه مدت و به کجا سفر می‌کنید؛ بیمه مسافرتی علی بابا بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد. فقط کافی است که مدت‌زمان سفر، مقصد خود و خدمات مدنظرتان را مشخص کنید و با خیال راحت، ‌ دیگر مقدمات سفر خود را بچینید.

بیمه مسافرتی خسارت تعطیلی رویدادها را می‌پردازد

فرض کنید که شما برای شرکت در یک تورنمنت عازم سفر خارجی شدید و آن تورنمنت به هر دلیل کنسل شده است. بیمه مسافرتی هزینه خسارت‌های ناشی از تعطیلی این تورنمنت را به شما پرداخت خواهد کرد.ن آن آن تونمت به هر دلیلی کنسل شده است.

بیمه مسافرتی از یاد خانه شما نرفته است

جالب است بدانید که خدمات بیمه مسافرتی خسارت‌های وارد شده به خانه شما در هنگام سفر را نیز پوشش می‌دهد. برای مثال اگر خدای‌نکرده خانه شما در هنگام سفر دچار آتش‌سوزی شود، بیمه مسافرتی خسارت‌های ناشی از این اتفاق را پرداخته و آن‌ها را جبران خواهد کرد.

هزینه بیمه مسافرتی چقدر است؟

بعد از نهایی کردن تصمیم خود درباره خرید بیمه مسافرتی، به مبحث مهم هزینه آن می‌رسیم؛ به‌طورکلی هزینه این نوع بیمه تابع ۵ پارامتر است؛ این ۵ پارامتر عبارت است از:

مقصد سفر

سن مسافر

مدت‌زمان مسافرت

خدمات مدنظر مشتری

تعداد دفعات خروج

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه بیمه مسافرتی با پشتیبانی علی بابا به شماره ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

بیمه مسافرتی علی بابا شامل چه مواردی است؟

بیمه مسافرتی علی بابا موارد متنوعی از جمله موارد زیر را شامل می‌شود:

چه مواردی تحت پوشش بیمه مسافرتی علی بابا قرار میگیرند؟

خدمات پزشکی

بدون شک درد دندان یکی از غیرقابل‌تحمل‌ترین دردهاست و هیچگاه علائم بسیار واضحی را قبل از شروع درد از خود نشان نمی‌دهد. دندان‌درد تنها یکی از دردهای غیرقابل‌پیش‌بینی در دوران سفر است. بیمه مسافرتی خسارت‌های ناشی از این اتفاقات همچون معاینه، جراحی و... را تا سقف مشخصی پرداخت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بیمه‌های مسافرتی هزینه برخی از درمان‌ها همچون درمان‌های مربوط به بیماری‌های دندان را به‌صورت فوری برمی‌گردانند.

جبران خسارت‌های مربوط به مسائل حقوقی

اگر بیمه‌گزار در حین سفر خود به مشکل حقوقی بربخورد، شرکت بیمه وظیفه دارد که هزینه‌های مربوط به دفاع از حق بیمه‌گزار (حق‌الوکاله) و پیگیری آن در دادگاه را پرداخت کند.

جبران هزینه‌های ناشی از گم‌شدن مدارک شناسایی

بیمه مسافرتی از این مورد هم چشم‌پوشی نکرده است؛ اگر شخص بیمه‌گزار در حین سفر مدارک شناسایی خود را گم کند، شرکت بیمه می‌تواند در مواقع لزوم با دفاع از حقوق شخص بیمه‌گذار، نسبت به صدور مدارک شناسایی المثنی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن اقدام کند.

جبران خسارت‌های مربوط به تأخیر حرکت

شرایطی را تصور کنید که به‌خاطر تأخیر در زمان حرکت هواپیما مجبور به‌صرف هزینه برای اقامت بیشتر در آن شهر هستید. بیمه مسافرتی از این مورد غافل نشده است. اگر زمان تأخیر شما بیش از سقف زمان تأخیر ثبت شده در قرارداد بیمه باشد، شرکت بیمه مسافرتی شما موظف است که هزینه خوراک و اقامت شما را تا سقف معینی بپردازد. هزینه‌های جبران شده توسط بیمه نسبت به میزان تأخیر متفاوت است.

جبران خسارت‌های ناشی از گم‌شدن بار

اگر چمدان یا هر باری که در طول سفر با خود داشته‌اید در فرودگاه گم شود، شرکت بیمه مسافرتی شما موظف است که مطابق با سقف هزینه مشخص شده در قرارداد، خسارت شما را بپردازد. البته پرداخت هزینه‌های خسارت ناشی از گم‌شدن بار منوط به دو شرط است:

  1. بار فرد بیمه‌گذار تا ۲۱ روز پیدا نشود.
  2. شرکت هواپیمایی و فرودگاه از گم‌شدن بار، گزارش مکتوبی در این باره به فرد بیمه‌گذار داده باشد.

بازگشت ناگهانی و غیرمنتظره از سفر

اگر خدای‌نکرده یکی از اقوام درجه یک شما فوت کند یا مشکل حاد پزشکی برای شما پیش آید، شرکت بیمه مسافرتی موظف است هزینه بازگشت ناگهانی شما را بپردازد. البته پرداخت هزینه‌ بازگشت سفر شما منوط به این شرط است که شما نتوانید از بلیطی که قبلاً برای بازگشت خود تهیه کرده‌اید، استفاده کنید.

اورژانس هوایی

اگر خدای‌نکرده در طول سفر دچار بیماری حاد و تا ۱۰ روز در بیمارستان بستری شدید، شرکت بیمه‌گذار موظف است که شرایط بازگشت شما را از سفر فراهم کرد. البته پرداخت هزینه‌های بازگشت به کشور منوط به این شرط است که شما به‌عنوان یک فرد عادی قادر به بازگشت به کشور نباشید.

بیمه مسافرتی، حادثه خبر نمی‌کند!

حادثه خبر نمی‌کند و این ما هستیم که به شکلی ناگهانی در دامان اتفاقات و مشکلات غیرمترقبه می‌افتیم. سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است اتفاقات ناخوشایندی برایتان بیفتد که فکرش را نیز نمی‌کردید؛ خرید بیمه مسافرتی علی بابا یک راه مطمئن برای جبران خسارت‌های احتمالی سفر شماست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا یا تماس با شماره ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ جزئیات بیشتری را در این باره به دست آورید.

کد خبر 669118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.