ترافیک سنگین در اتوبان دستجردی / تانکر واژگون شده حامل ۲۰ هزار لیتر بنزین است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات حادثه تصادف ۱۰ خودروی سواری و واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل سوخت در اتوبان شهید دستجردی را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین که به سمت شهرضا در حال تردد بود، ساعت ۱۰:۳۰ امروز _شنبه سوم تیرماه_ در مسیر تصادف کرده، به لاین مخالف وارد شده است و با بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری برخورد کرده است.

وی با اشاره به مصدوم شدن ۹ نفر در پی این حادثه افزود: تانکر مذکور که حامل ۲۰ هزار لیتر سوخت بنزین بوده، واژگون شده است و شاهد ترافیک بسیار سنگین و کندی عبور و مرور در لاین جنوب به شمال اتوبان شهید دستجردی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام و حضور عوامل پلیس، آتش‌نشانی، اورژانس و نیروهای شرکت نفت در محل حادثه تصریح کرد: به منظور پیشگیری از رخداد حوادث، ایمن‌سازی تانکر و محل حادثه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود افراد از مسیر مذکور تردد نداشته باشد تا ایمن‌سازی مسیر به خوبی انجام شود، ادامه داد: تا این لحظه نشتی بنزین از تانکر گزارش نشده و شرایط تحت کنترل است.

کد خبر 669115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.