پیراهن الهلال بر تن مهدی طارمی!

خبرنگاران عربستانی و هواداران تیم فوتبال الهلال از توافق این باشگاه با مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو خبر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه پورتوی پرتغال در یک ماه گذشته چندین‌بار به‌عنوان گزینه خرید باشگاه‌های متمول عربستانی در نقل‌وانتقالات تابستانی نام برده شده است و الهلال عربستان نیز مشتری اصلی مهدی طارمی به‌شمار می‌آید. به‌دنبال آن امروز صفحات طرفداری باشگاه الهلال، جدی‌تر از قبل به شایعه حضور زودهنگام ستاره ایرانی در ریاض دامن زدند.

همچنین برخی از صفحات اصلی طرفداران الهلال با انتشار خبری مدعی شدند انتقال مهدی طارمی به الهلال تقریباً قطعی شده است و این بازیکن ایرانی هفته آینده به عربستان می‌آید. این شایعات مجازی زمانی آغاز شد که الهلال با نوس، مدافع تیم ملی پرتغال و ولورهمپتون قرارداد امضا کرد و بعد از شکار این ستاره، نام طارمی به عنوان شکار جدید مطرح شد.

طبق ادعای این صفحات طرفداری، الهلال با پورتو برای پرداخت رضایت‌نامه مهدی طارمی و جذب مهاجم زهردار بوشهری به توافق نهایی رسیده است. البته مهدی طارمی ترجیح می‌دهد با توجه به پیشنهادهای بزرگی که از باشگاه‌های نام‌دار آث‌میلان ایتالیا، بایرن‌مونیخ آلمان و منچستریونایتد، انگلیس دارد در فوتبال اروپا به آرزوهای باقی‌مانده‌اش دست پیدا کند.

کد خبر 669105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.