مقام نخست سازمان فاوای شهرداری مشهد در کسب منابع درآمدی ۱۴۰۱

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در نشست شورای سازمان فاوا گفت: طبق گزارش گروه ارزیابی عملکرد، سازمان فاوا از حیث اهداف بودجه‌ای و کسب منابع درآمدی مقام نخست را کسب کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جمال حسن‌بارانی در نشست شورای سازمان فاوا که با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ارائه گزارش از سمت گروه ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد و نتایج شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان فاوا در سال ۱۴۰۱، این سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توانست از حیث شاخص‌های عملکردی و نقشه‌های استراتژی با کسب میانگین نمره ۸۰ رتبه پنج را در مقایسه با دیگر سازمان‌های شهرداری به دست آورد.

وی افزود: سازمان فاوا از منظر اهداف بودجه‌ای و کسب منابع درآمدی مطابق با برنامه‌های تعیین شده، احصای منابع جدید و پایدار و در راستای مفاهیم اقتصاد دیجیتال با کسب ۱۲۹ درصد بالاترین امتیاز و مقام اول را در بین تمام سازمان‌های شهرداری مشهد کسب کرده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این سازمان با خودکفایی در تأمین کامل هزینه‌های جاری میان سازمان‌های فاوای کشور نیز رتبه برتر را دارد.

کد خبر 669087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.