طرح جامع باید برای مبلمان شهری اردبیل تدوین شود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای ساماندهی مبلمان شهری، طرح جامع و راهبردی باید تدوین و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم علیپور امروز _شنبه سوم تیرماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه همواره اردبیل مقصد گردشگری بوده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع گردشگری، لازم است برای ساماندهی مبلمان شهری، طرح جامع و راهبردی تدوین و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

وی با بیان اینکه شهر اردبیل در حوزه عمرانی پیشرفت چشمگیری داشته است، افزود: ضرورت دارد اجرای دیگر پروژه‌های عمرانی نیز در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص لایحه صدور مجوز برای نصب پلاک‌های هوشمند با قابلیت روشنایی در معابر ادامه داد: نگاه به این طرح باید نگاه فناورانه و دانش‌بنیانی باشد و اجرای طرح مذکور باید از محلاتی آغاز شود که فاقد پلاک هستند.

به گزارش ایمنا، مبلمان شهری با المان‌های منحصربه‌فرد و جذاب می‌تواند حاوی زیبایی بصری برای شهروندان باشد و سلامت روانی و فیزیکی آن‌ها را تضمین کند؛ فرهنگ‌سازی و ایجاد یک محیط آرام‌بخش و کم‌تنش نیز از مواردی است که مبلمان شهری برای شهروندان تأمین می‌کند و در موارد بسیاری موجب جذب توریست و درآمدزایی نیز می‌شود؛ اثرگذاری مبلمان شهری در اذهان تا جایی است که شهروندان و حتی گردشگران، مناطق یک شهر را با مبلمان شهری آن می‌شناسند.

کد خبر 669043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.