ابلاغ طرح تفصیلی شهر «صحنه» پس از ۱۲ سال

شهردار صحنه گفت: یکی از مصوبات سفر استاندار به صحنه، ابلاغ طرح تفصیلی شهر پس از ۱۲ سال بود که امروز مصوب شد و هفته آینده به‌طور رسمی انجام خواهد شد.

کیومرث اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه مصوبات خوبی در حوزه مدیریت شهری به تصویب رسید.

وی افزود: یکی از این مصوبات که مژده‌ای به شهروندان صحنه‌ای بود، ابلاغ طرح تفصیلی شهر صحنه پس از ۱۲ سال بود که امروز مصوب شد و هفته آینده به‌طور رسمی ابلاغ خواهد شد.

شهردار صحنه خاطرنشان کرد: مصوبه دیگر بحث واگذاری فضای سبز محوطه سراب دربند صحنه بود که سال‌ها شهرداری این موضوع را پیگیری می‌کرد، به دستور استاندار کرمانشاه فضای سبز و محوطه دربند که مالکیت آن در اختیار اداره راه و شهرسازی بود به شهرداری واگذار شد و این واگذاری منافع بسیاری برای شهر و شهروندان دارد.

اسدی اضافه کرد: شهرداری صحنه می‌تواند به دلیل گردشگری بودن محل در آنجا سرمایه‌گذاری انجام دهد تا این محل رونق خوبی پیدا کند.

وی تصریح کرد: مصوبه مهم دیگر در حوزه مدیریت شهری، موضوع جابه‌جایی غسالخانه شهر صحنه بود که در مسیر خیابان اصلی دربند صحنه قرار گرفته و مشکلاتی برای شهروندان و میهمانان ایجاد کرده است.

شهردار صحنه اضافه کرد: با مصوبه سفر استاندار مقرر شد زمین مناسبی به شهرداری واگذار شود تا غسالخانه در محلی مناسب احداث شود.

شهردار صحنه ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های که انجام می‌شود مصوبات به صورت عملیاتی برای بهبود وضعیت زندگی شهروندان صحنه‌ای به اجرا درآید تا مردم صحنه طعم شیرین این مصوبات را بچشند.

به گزارش ایمنا، صحنه یکی از شهرهای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه است که در ۵۵ کیلومتری شهر کرمانشاه در جاده کرمانشاه به همدان قرار دارد.

کد خبر 669012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.