پیش‌بینی بورس فردا ۳ تیرماه ۱۴۰۲

انتظار می‌رود با توجه به برگزاری مجامع و انتشار گزارش فروش خردادماه، میل سرمایه‌گذاران به خرید بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز چهارشنبه نسبت به روزهای ابتدایی هفته معاملات بهتری در بازار انجام شد، ارزش معاملات خرد حدوداً ۶.۵ همت بود و تقاضا در کف بازار افزایش پیدا کرد.

مطابق انتظار، برگشت بازار از سمت تک نمادها شروع شد، همچنین در روز چهارشنبه نسبت به سایر روزهای هفته شاهد تقویت تقاضا در گروه‌های کوچک‌تر بودیم یعنی بازار از تک سهم‌ها به سمت گروه‌های کوچک حرکت کرد، به عنوان مثال گروه‌های ساختمانی، سیمانی، سهام کوچک فلزی، شیمیایی و پالایشگاهی روند مثبتی داشتند.

خودرویی‌ها از ترس خبر زیان سنگین سال گذشته گذر کردند و به نسبت روند بهتری را شروع کردند. مجموع این اتفاقات باعث می‌شود که در هفته پرترافیک مجامع یعنی ابتدای تیرماه شاهد تقاضای بهتری در بازار باشیم.

انتظار می‌رود با توجه به برگزاری مجامع و انتشار گزارش فروش خردادماه، میل سرمایه‌گذاران به خرید بیشتر شود. اما در بازار ارز با وجود اخبار مثبت و خوشحال کننده، دلار خیال ماندن زیر ۵۰ هزار تومان را ندارد، دلیل این اتفاق هم ترکیب نقدینگی، پایه پولی و سنگین‌تر شدن وزن پول نسبت به شبه پول در ترکیب نقدینگی است، با شناختن کف ارز بازار هم کف خود را خواهد شناخت، محدوده ۲,۲۰۰ تا ۲,۲۵۰ هزار شاخص کل منطقه مهمی برای ادامه رشد بازار است.

کد خبر 668967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.