عدالت محوری و نمایش چهره عدالت علوی به مظلومان از وظایف قوه قضائیه است

امام جمعه شهرستان نایین گفت: مهمترین وظیفه قوه قضاییه ایجاد و پیاده سازی عدالت است چرا که باید از مظلومان در برابر عده ای که دارای پول، شهرت و پارتی هستند حمایت کرد و چهره عدالت علوی را به مردم نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین مطهرخو امروز _جمعه دوم تیرماه_ در نماز جمعه شهرستان نائین با اشاره به هفته جاری به عنوان هفته شهادت بنیان و شهادت اولین نماینده شهرستان نائین در مجلس شورای اسلامی همراه با شهید بهشتی و دیگر یاران ایشان، اظهار کرد: در قوه قضائیه باید به دور از جنجال‌های سیاسی و حزبی و انتقادهای غیرخیرخواهانه و بدخواهانه به مهمترین وظیفه این قوه یعنی عدالت، ایجاد و پیاده سازی عدالت پرداخته شود چرا که باید از مظلومان در برابر عده‌ای که دارای پول، شهرت و پارتی هستند حمایت کرد و چهره عدالت علوی را به مردم نشان داد.

وی ادامه داد: با به‌کارگیری نیروهای مؤمن، شایسته، دست پاک، کاردان، با تجربه و بلند نظر می‌تواند به قدرت و اقتدار دست پیدا کند و اعتماد مردم را با ایجاد عدالت به دست آورد چرا که وقتی مردم ببینید که قوه قضائیه به قول خود عمل کرده و عدالت را سرلوحه خود قرار داده است، مردم اعتماد می‌کنند و این وظیفه اول و مهم قوه قضائیه است.

امام جمعه شهرستان نائین در ادامه با اشاره به حمله پلیس آلبانی به لانه شیاطین منافق، گفت: این اقدام مهم در سالروز اعلام رسمی آغاز حمله مسلحانه منافقین بر علیه نظام اسلامی در سال ۱۳۶۰ بود و ترور هزاران فرد بی گناه ایرانی و عراقی و سازمان دهی اغتشاشات در کشور ایران از سوابق این سازمان جهنمی است که پایگاه آنها مانند پایگاه اشرف ۳ به صورت شبانه روزی با صدها رایانه و با جعل اکانت‌های دروغین اقدام به جعل اخبار و گزارش کذب می‌کنند.

وی افزود: از ۳۰ خرداد تا کنون که بواسطه دستگیری پلیس آلمانی دسترسی منافقان محدود شد، تعداد بارگذاری اخبار دروغین علیه جمهوری اسلامی ۴۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رویدادهای اینچنینی محصول قدرت بازدارندگی بالای نظام اسلامی و اقتدار دیپلماسی مقاومت و پیروزی‌های بزرگ ایران است، بیان کرد: دشمنان این کشور تا ۸ ماه قبل با یکدیگر عکس یادگاری می‌گرفتند، امروز مجبور به پذیرش قدرت ملی و عظمت ایران قوی هستند.

مطهرخو افزود: باید به برخی عناصر خود فروخته که از قطار انقلاب پیاده شدند و در تلاش برای مخالفت با آرمان‌های امام و انقلاب هستند و در سال انتخابات سر بیرون آوردند و در مناطق مختلف با برگزاری همایش سعی در تخریب رهبر جامعه اسلامی و نظام دارند گفت که عبرت بگیرید و به یاد آورید سخن و وصیت جاودانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که فرمود والله قسم هرکس به سوی این نظام تیری انداخت آواره شد.

به گزارش ایمنا، میز خدمت دادگستری شهرستان نائین، اداره زندان، اداره تبلیغات اسلامی، اداره برق، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه نائین، حوزه علمیه خواهران و اتاق اصناف در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان نائین برپا شد.

کد خبر 668965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.