چلنجرکاپ زنان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل ازبکستان

تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا سه بر صفر برابر ازبکستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایمنا، تیم ملی زنان ایران در آخرین بازی خود از مرحله دوم رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا امروز (جمعه دوم تیر ماه) از ساعت پنج صبح به وقت ایران به مصاف ازبکستان رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان که پیش از این از صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها بازمانده بودند، فردا برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف حریف خود می‌روند. رقیب ایران در پایان دیدارهای امروز مشخص خواهد شد.

مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، منا آشفته، مونا دریس‌محمودی، فاطمه خلیلی و نگار هاشمی ترکیب ابتدایی ایران در این دیدار بودند.

ست اول این دیدار با امتیازگیری ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و از همان ابتدا با حریف خود اختلاف امتیاز ایجاد کردند. آن‌ها با سرویس‌های خوب خود، دریافت حریف را دچار مشکل کردند و ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند.

در شروع ست دوم ازبکستان جلو افتاد اما ملی‌پوشان کشورمان بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه هم ۱۶ بر ۱۰ از حریف جلو افتادند. این اختلاف امتیاز تا پایان ست حفظ شد و ایران ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

تیم‌ها در شروع ست سوم رقابت پایاپایی داشتند اما در ادامه ملی‌پوشان کشورمان با عملکرد خوب خود جلو افتادند و با حریف اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا در نهایت با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ حریف را شکست داده و سه بر صفر به پیروزی برسند.

منبع: ایرنا

کد خبر 668921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.