خانه‌تکانی‌های رحمتی در نساجی ادامه دارد

حامد شیری، علیرضا حقیقی، کریم اسلامی، رضا جعفری، محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی با تصمیم سیدمهدی رحمتی از نساجی جدا شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه خانه‌تکانی‌های سیدمهدی رحمتی در تیم فوتبال نساجی مازندران برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا، کریم اسلامی، رضا جعفری، محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی چهار بازیکن فصل گذشته نساجی طبق تصمیم نهایی کادر فنی و مدیریتی، فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت و از نساجی جدا شدند.

البته قرارداد این چهار بازیکن با باشگاه نساجی به پایان رسیده بود و با توجه به اینکه سیدمهدی رحمتی علاقه‌ای به ماندن آن‌ها در تیمش نداشت چنین تصمیمی را اتخاذ کرد وگرنه ممکن بود چنانچه این بازیکنان با نساجی قرارداد داشتند یا در لیست‌مازاد قرار گرفته و یا به فروش برسند اما در نهایت نساجی را ترک کردند.

در روزهای اخیر و پس از انتصاب سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، امیرمحمد هوشمند به‌همراه وحید محمدزاده و محمود قائدرحمتی و البته محمدرشید مظاهری آلومینیوم و پیکان را به‌مقصد قائمشهر ترک کردند. ضمن اینکه فرزاد زامهران و صالح حردانی دو بازیکنی بودند که با تمدید قرارداد در نساجی ماندگار شدند.

امروز نیز همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد و در روزهای اخیر نسبت به آن صحبت‌ها و شایعاتی به‌وجود آمده بود، علیرضا حقیقی و حامد شیری (کاپیتان نساجی‌چی‌ها) که جزو بازیکنان باتجربه این تیم به‌شمار می‌رفتند از جمع نساجی جدا شدند. باید دید در روزهای آتی چه بازیکنان دیگری توسط سیدمهدی رحمتی از لیست نساجی کنار گذاشته می‌شوند.

کد خبر 668878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.