سرمربی جدید رئال‌مادرید و جایگزین آنچلوتی مشخص شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بعدی رئال مادرید انتخاب شده و فلورنتینو پرز، به نوعی جانشین "رویایی" کارلو آنچلوتی را پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو وجود دارد زیرا او بارها به تیم ملی برزیل لینک شده است. در واقع، ادنالدو رودریگز، رئیس CBF (کنفدراسیون فوتبال برزیل) اخیراً فاش کرد که پس از پایان قرارداد سرمربی رئال مادرید در سی‌ام ژوئن ۲۰۲۴، او هدایت سلسائو را بر عهده خواهد گرفت.

آنچلوتی تأیید کرده است که برای یک فصل دیگر را در مادرید ادامه خواهد داد، این بدان معناست که تیم لالیگایی باید در تابستان ۲۰۲۴، یک مربی جدید استخدام کند. طبق گزارش اشپورت بیلد، قهرمان کوپا دل ری قبلاً جایگزینی را برای کارلتو انتخاب کرده است.

عملکرد ژابی آلونسو در لورکوزن طی اولین فصل حضورش در بوندس‌لیگا چشمگیر بوده است. در میان شایعاتی که او را به پاری سن ژرمن نیز مرتبط می‌کند، این مرد اسپانیایی قبلاً با سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن مذاکره کرده و متعهد شده است که یک فصل دیگر در آلمان بماند، اما بعید است که با پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴، آن را تمدید کند، زیرا ترجیح می‌دهد به پایتخت اسپانیا برود، جایی که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به عنوان بازیکن، عناوین مختلفی را کسب کرد.

طی اولین فصل حضورش در لورکوزن، آلونسو با کسب رتبه ششم، توانایی خود را ثابت کرد. او یک قدم تا رسیدن به فینال لیگ اروپا فاصله داشت، اما تیمش مقابل رم به رهبری ژوزه مورینیو مغلوب شد. این سرمربی ۴۱ ساله، پس از گذراندن دو سال در ورزشگاه بای‌آره‌نا، انتقالش به مادرید را یک پیشرفت فوق‌العاده می‌داند.

کد خبر 668867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.