منچستریونایتد مُصرانه درپی جذب دروازه‌بان اینترمیلان

منچستریونایتد، آندره اونانا را زیر نظر گرفته است تا جانشین داوید دخیا کند، اینتر هم به دو دروازه‌بان به عنوان جایگزین او در تابستان امسال چشم دوخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه منچستریونایتد مطمئن شده که داوید دخیا قرارداد جدیدی را در اولدترافورد امضا خواهد کرد، آنها تلاش خود را برای جذب یک دروازه‌بان جدید، بیشتر کرده‌اند.

به نظر می‌رسد تاتنهام از رقابت برای جذب دیوید رایا کناره‌گیری کرده است، در حالی که آنها شخص دیگری را زیر نظر گرفته‌اند. طبق گفته رسانه گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای آندره اونانا است. آنها به گیورگی مامارداشویلی و یان سومر علاقه دارند، یعنی اینکه ستاره کامرونی نراتزوری می‌تواند به فروش برسد.

اینتر قبلاً سعی کرده بود گوگلیمو ویکاریو از امپولی را به خدمت بگیرد، اما از آنجایی که اعتقاد بر این است که او قبلاً با تاتنهام به توافق رسیده است، نراتزوری مجبور شده تمرکز خود را روی اهداف جایگزین بگذارد.

گزارش شده که چلسی نیز دیگر علاقه‌ای به اونانا ندارد، برای همین، منچستریونایتد در موقعیت خوبی برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان قرار دارد. اونانا، جدا از توانایی‌هایش در مهار شوت، در بازی با پا هم مهارت خاصی دارد، و می‌تواند به تیم تن‌هاخ کمک کند تا از عقب بازی‌سازی کنند. در واقع، این ویژگی ممکن است یونایتد را متقاعد کند تا این بازیکن ۲۷ ساله را جذب کند.

اونانا در زمان حضورش در آژاکس، دروازه‌بان شماره یک تن‌هاخ بود و این دو نفر، با هم سه قهرمانی لیگ هلند را به دست آوردند. باید دید او، با سرمربی سابق خود در اولدترافورد همکاری خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 668865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.