دولت خود را ملزم به پشتیبانی از اصناف می‌داند

فرماندار اصفهان گفت: امروز شاهد تحول در اصناف و اتاق اصناف و پیگیری مجدانه امور هستیم در این راستا دولت خود را ملزم به پشتیبانی از اصناف می‌داند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی به مناسبت گرامیداشت روز اصناف، با حضور در اتاق اصناف اصفهان، یادآوری و شکر گزاری خدمات اصناف را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: نقش اصناف در دوره‌های مختلف تاریخی در اجرای احکام دینی، عدالت محوری، رسیدگی به محرومین و برگزاری آیین‌های دینی و همچنین کمک به علما و حوزه‌های دینی، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرماندار اصفهان به نقش اصناف در دوران قبل و بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: خدمات ارزنده اصناف در ادوار مختلف بسیار برجسته بوده است اما مظاهر دینداری و انقلابی بودن آنها به خوبی تبیین نشده است.

احمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «دشمن به دنبال گرفتن ایمان و امید مردم است»، خاطرنشان کرد: ما برای تقویت ایمان و امید مردم بایستی بیش از پیش کار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند تا پیشرفت‌های ما را به عنوان ضعف و مشکلات کشور را لاینحل نشان دهند و یأس و ناامیدی را القا کنند، اظهار کرد: ما موظفیم حقایق و مشکلات را به درستی تبیین کنیم و با ارائه راهکارهای مناسب درصدد رفع آنها باشیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بحمد الله به همت مسئولان استان، بخشی از مشکلات حوزه تولید مرتفع گردیده و بخش دیگری از آنها در دست بررسی و اقدام است.

احمدی افزود: در حوزه خدمات، ساخت مسکن و آموزش و پرورش نیز اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه داشته است.

وی با اشاره به حضور اصناف در همه صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب، تصریح کرد: اصناف هیچگاه با دشمنان همراهی نکرده‌اند و مشکلات احتمالی موجود را از طریق نمایندگان خود و با گفت‌وگو و پیگیری‌های مجدانه و قانونی مرتفع ساخته‌اند.

فرماندار اصفهان افزود: امروز شاهد تحول در اصناف و اتاق اصناف و پیگیری مجدانه امور هستیم در این راستا دولت خود را ملزم به پشتیبانی از اصناف می‌داند.

احمدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج بی دینی و بی بند و باری در جامعه هستند که مظهر اصلی آن بی حجابی است، تأکید کرد: عدم سرویس دهی به افراد بی حجاب، ازجمله مواردی است که اصناف باید مورد توجه ویژه قرار دهند و تلاش کنیم تا با تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و با هم افزایی و هماهنگی بیشتر پرچم دینداری و انقلابیگری اصناف را به معرض نمایش گذاریم.

در پایان، با حضور فرماندار اصفهان، از خانواده‌های شهدای اصناف تقدیر شد.

کد خبر 668848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.