۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
قیمت دنا پلاس تعیین شد

بر اساس اخبار منتشر شده، ایران خودرو نیز طی اطلاعیه‌ای به مشتریان این محصول کاهش قیمت مذکور را اعلام و قیمت مبنای این محصول را ۳۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندی پیش ایران خودرو دعوتنامه دناپلاس را برای متقاضیان این خودرو ارسال کرد، پیرو این ارسال مشخص شد این خودرو به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی با افزایش رو به رو شده است که به دنبال اعتراض خریداران این خودرو برای افزایش قیمت این محصول، شورای رقابت با برگزاری جلسه‌ای تصمیم به بررسی این موضوع گرفت.

ماجرا از این قرار است، ایران خودرو در قیمت جدید دنا پلاس به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی در فهرست محصولات جدید خود قیمت این خودرو را ۳۴۷ میلیون تومان اعلام کرد که همین امر عاملی شد تا خریداران نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در این خصوص گفته بود: در جلسه کارگروه خودرو مقرر شد قیمت دنا پلاس براساس مصوبات شورای رقابت اعلام شود.

وی با بیان اینکه به زودی ایران خودرو اعلامیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات قیمت این محصول مطلع خواهد کرد، افزود: در مصوبه روز یکشنبه نظرات ایران خودرو، سازمان حمایت و شورای رقابت اخذ و در نتیجه تصمیم بر آن شد تا قیمت این محصول براساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت باشد. کاهش قیمت دنا پلاس توسط شورای رقابت؛ قیمت نهایی مشخص شد

امروز نیز شورای رقابت به خودروسازان اخطاریه‌ای داد مبنی بر اینکه، قیمتی را که شورای رقابت اعلام می‌کند قیمت پایه و درب کارخانه است. بعد از این اخطاریه اکنون قیمت دنا پلاس توسط شورای رقابت حدود ۶۳ میلیون کاهش یافت و قرار است به زودی ایران خودرو آن را در قالب یک اطلاعیه منتشر کند. لازم به ذکر است قیمت قبلی اعلامی ۴۱۰ میلیون تومان بود و اکنون قیمت اصلاح شده توسط شورای رقابت (قیمت نهایی) ۳۴۷ میلیون تومان است.

بر اساس اخبار منتشر شده، ایران خودرو نیز طی اطلاعیه‌ای به مشتریان این محصول کاهش قیمت مذکور را اعلام و قیمت مبنای این محصول را ۳۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

قیمت دنا پلاس تعیین شد

به گزارش ایمنا، شورای رقابت در جلسه ۵۷۴ ایران خودرو را الزام کرد تا قیمت برخی محصولات خود را تغییر دهد، بنابر اعلام شورای رقابت مقرر شد تا ایران خودرو قیمت دنا پلاس با رینگ فولادی و اکسل کاسه‌ای (کد: ۷۰۳۲۳) را ۴۳ میلیون و ۸۶۱ هزار تومان کاهش دهد اما ایران خودرو برخلاف مصوبه شورای رقابت، قیمت این محصول را افزایش داد.

کد خبر 668782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.