ضرورت استمرار نشست های نخبگان با مسئولان اجرایی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست‌هایی با حضور مسئولان و نخبگان می‌تواند در راستای امیدآفرینی، بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی نقدعلی امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ در نشست صمیمانه استاندار اصفهان با نخبگان شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: شهرستان خمینی‌شهر از پتانسیل‌های ارزشمندی در زمینه نخبگان برخوردار است و شهدا، علما، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شاخصی را در خود پرورش داده است، در همین راستا ضرورت دارد از ظرفیت‌های غنی شهرستان خمینی‌شهر استفاده شود.

وی افزود: به‌طور قطع برگزاری نشست‌هایی با حضور مسئولان اجرایی و نخبگان می‌تواند در راستای امیدآفرینی، بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود نزدیکی شهرستان خمینی‌شهر به اصفهان، متأسفانه شاهد هستیم که توسعه امکانات فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در این شهرستان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، برهمین اساس لازم است این موضوعات مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

نقدعلی ادامه داد: خوشبختانه طی پیگیری‌های انجام شده، نصب دستگاه ام‌آرآی در بیمارستان ۹ دی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، تجهیز بیمارستان شهید اشرفی‌اصفهانی با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان و تکمیل مرکز جامع سلامت نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان انجام شده است.

کد خبر 668768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.