آغاز سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران

سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران صبح امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ در تهران آغاز به کار کرد.

مجتبی فیلسوف‌زاده، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع کلان‌شهرها در ابتدای این نشست اظهار کرد: از ظرفیت مجمع برای تعامل شهرداری‌ها با دولت و مجلس استفاده می‌کنیم.

وی افزود: موضوعات مشترک در مناسبت‌های مختلف با همکاری کلان‌شهرها دنبال شده است و آنها را اجرا خواهیم کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع کلان‌شهرها با پرداختن به دستاوردهایی که مجمع شهرداران در این ۱۷ ماه به دست آورده‌اند، خاطرنشان کرد: طی این مدت چهار نشست مجمع شهرداران با حضور حداکثری شهرداران برگزار شده است و جلسات شهرداران به صورت فصلی برگزار می‌شود.

فیلسوف‌زاده با بیان اینکه در مورد بودجه ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ طرح پیشنهاد و با ارائه به نماینده‌های کمیسیون مربوطه در مجلس بررسی شد، ادامه داد: پیشنهاد مجمع شهرداران برای معاون اول ریاست جمهوری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس در جلسات مجمع کلانشهرها، ادامه داد: یکی از جلسات مجمع کلانشهرها با حضور رئیس مجلس در مشهد برگزار شد و دو جلسه هم با حضور وزیر کشور برگزار شد که نشان از فعالیت و اهمیت این جلسات دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع کلان‌شهرها تصریح کرد: بیشتر جلسات کمیسیون‌ها به طور منظم برگزار و جلسه‌های کمیته‌های تخصصی نیز به صورت ماهیانه برگزار می‌شود که شهردار تهران، پیشنهاد داد به منظور کاهش هزینه‌ها، این جلسات مجازی برگزار شود.

فیلسوف‌زاده با اشاره به تعامل بالای مجمع در این دوره، تاکید کرد: بالاترین سطح تعامل شهرداران در این دوره انجام شده که بی نظیر است؛ اینکه حدود ۲۱ کلان‌شهر و شهردار پای کار بیایند تنها در این دوره اتفاق افتاده است و این ارتباط خوب با دولت و مجلس که آن هم در این دوره کلانشهرها رخ داده، بی نظیر است.

وی تعامل کلان‌شهرها با بانک شهر در این دوره را کم‌نظیر دانست و گفت: بانک شهر در پروژه‌هایی همچون کیف پول شهروندی و موارد مشابه پای کار آمده که اتفاق مبارکی است.

کد خبر 668749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.