بازسازی ترکیب چلسی به کمک عربستانی‌ها!

جدایی بازیکنان چلسی ادامه دارد، زیرا طبق گزارش‌ها حکیم زیخ و ادوارد مندی، برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به توافق رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال چلسی به دنبال فروش چند بازیکن تیم اصلی است تا در تابستان، ترکیب خود را بازسازی کند. چندین بازیکن آبی‌ها به باشگاه‌های مختلف در سراسر اروپا و آسیا لینک شده‌اند و به گفته فابریزیو رومانو، حکیم زیخ و ادوارد مندی، به ترتیب در آستانه پیوستن به النصر و الاهلی هستند.

پس از انتقال از آژاکس به استمفوردبریج، حکیم زیخ زمان زیادی برای بازی کردن در لیگ‌برتر پیدا نکرده و به نظر می‌رسید در ژانویه به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد. با این حال، این انتقال در روز پایانی، به دلیل نقص قوانین اداری از سوی چلسی، رخ نداد و باعث شد او در نیمی از بازی‌های فصل، نیمکت‌نشین شود.

زیخ اکنون قرار است قراردادی سه ساله با النصر امضا کند که به موجب آن، با کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، که در ماه دسامبر راهی مرسول پارک شده، هم‌تیمی خواهد شد.

رومانو همچنین ادعا می‌کند مندی با الاهلی به توافق دست یافته تا با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶، به این تیم پیوندد. این دروازه‌بان در چلسی شروعی باورنکردنی داشت، اما زیر نظر گراهام پاتر فرم خوب خود را از دست داد و متعاقباً نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. این بازیکن ۳۱ ساله، در ۱۰۵ بازی، ۸۶ گل دریافت کرده است.

رومانو همچنین گزارش داده که کالیدو کولیبالی در آستانه پیوستن به الهلال قرار دارد و مدافع سنگالی قرار است قراردادی سه ساله امضا کند که به موجب آن، با روبن نوس، هافبک ولوز در باشگاه عربستانی هم‌تیمی خواهد شد.

پس از صرف بیش از ۶۰۰ میلیون پوند در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر، تاد بولی به دنبال متعادل کردن ترکیب و حساب باشگاه از طریق فروش چندین بازیکن است. تلاش‌های او، توسط لیگ عربستان سعودی حمایت می‌شود، زیرا به جز زیخ و مندی، انگولو کانته، کالیدو کولیبالی و پیر امریک اوبامیانگ نیز در آستانه ترک استمفوردبریج هستند. کای هاورتز، میسون مانت و متئو کواچیچ نیز، احتمالاً از این باشگاه جدا خواهند شد، اما به احتمال زیاد، کارشان در لیگ برتر ادامه خواهند داد.

کد خبر 668642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.