رسیدگی به مشکلات شهروندان در سطح محلات با محوریت مساجد

شهردار گرگان گفت: شهر گرگان متشکل از ۱۰۹ محله است و در این دوره مدیریت شهری، رسیدگی به مشکلات و خدمت‌رسانی در سطح محلات با رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری و محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز _ چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ در جمع نمازگزاران مسجد قائم (عج) محله گرگان جدید، اظهار کرد: بالاترین عبادت، خدمت به مردم است و ما در این دولت، توفیق خدمتگزاری به مردم شریف گرگان را برعهده داریم.

وی افزود: شهر گرگان متشکل از ۱۰۹ محله است که در این دوره مدیریت شهری، رسیدگی به مشکلات محلات و خدمت‌رسانی در سطح محلات برنامه‌ریزی شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح «شنبه‌های جهادی» از ماه مبارک رمضان به منظور خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار آغاز شده است و مساجد پایگاه اجتماعی ما هستند.

سیدالنگی اضافه کرد: امید می‌رود با حضور در محلاتی همچون گرگان جدید با ۷۲ شهید عالیقدر و در راه و مسیر شهدا، خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم‌.

رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری با محوریت مساجد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر عموزاد، مشاور فرهنگی و امور مذهبی شهرداری گرگان تاکید کرد: در دین اسلام ازدواج امری مقدس است و به تشکیل کانون گرم خانواده تأکید و نگاه ویژه‌ای شده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در دوره جدید، رویکرد خود را فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد اعلام کرده است.

مشاور فرهنگی و امور مذهبی شهردار گرگان تصریح کرد: در مدیریت موفق و جهادی شهرداری، طرح «شنبه‌های جهادی» در راستای جامه‌عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار شهر آغاز شده است.

عموزاد تاکید کرد: شهرداری گرگان طرح «دوشنبه‌های شهدایی» را نیز به منظور تکریم و تجلیل از ۴۵ خانواده معظم شهدا در ۴۵ هفته تا سالروز پیروزی انقلاب آغاز کرده است.

مشاور فرهنگی و امور مذهبی شهردار گرگان ادامه داد: امید می‌رود همه مدیران شهری کمر همت ببندند و در خط ولایت خدمات خالصانه و ارزنده‌ای به شهروندان ارائه دهند.

کد خبر 668610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.