جزئیات برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد فردا _پنجشنبه یکم تیرماه_ و آزمون ورودی پایه دهم این مدارس _جمعه دوم تیرماه_ برگزار می‌شود، این در حالی است که داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه تا فردا یکم تیرماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دانش‌آموزان تحصیل سمپاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پایه‌های هفتم و دهم از پانزدهم تا بیست‌وپنجم فروردین‌ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت my.medu.ir فرم‌های ثبت‌نامی را تکمیل کنند.

فردا آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد آغاز می‌شود؟

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد صبح فردا -پنجشنبه یکم تیرماه- و آزمون ورودی پایه دهم این مدارس نیز صبح -جمعه دوم تیرماه- برگزار می‌شود.

دستورالعمل آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان، شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر، برای ادامه تحصیل در دبیرستان‌های استعدادهای درخشان، به ادارات کل آموزش وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس آن دستورالعمل، متقاضیان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم دبیرستان‌های سمپاد از پانزدهم تا بیست‌وپنجم فروردین سال جاری مهلت داشتند تا در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

آزمون ورودی پایه هفتم فردا پنجشنبه اول تیرماه ساعت ۸:۳۰ صبح و آزمون ورودی پایه دهم جمعه دوم تیرماه ساعت ۸:۳۰ صبح در حوزه‌های معین تعیین شده برگزار می‌شود.

بر اساس فایل راهنمای دریافت کارت ورود به آزمون سمپاد که در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده شده است، ثبت نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی my.medu.ir، انتخاب نقش دانش آموز، وارد کردن کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه و کد امنیتی وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شوند. سپس در بخش "ثبت نام و دریافت گواهی‌ها" گزینه "کارت سمپاد" را انتخاب و با فشردن گزینه "دریافت کارت آزمون" کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد خود را مشاهده و آن را چاپ کنند.

داوطلبان تا صبح فردا اول تیرماه وقت دارند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه my.medu.ir اقدام و در صورت مشاهده هرگونه نقص و ایراد اطلاعات روی کارت برای رفع نقص به کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

اعلام شرایط شرکت در آزمون استعدادهای درخشان

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در تاریخ -بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۲- شرایط شرکت در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد، بر این اساس ثبت‌نام در این مدارس که از هفدهم فرورین‌ماه آغاز شده بود، تا روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه ادامه داشت.

پیرو دستورالعمل ابلاغی، استعدادهای برتر، به طور بالقوه نخبگان آینده جامعه هستند که در صورت شناسایی به‌موقع و هدایت صحیح، می‌توانند ضمن شکوفایی و موفقیت فردی، در بهبود و پیشرفت وضعیت جامعه نیز ایفای نقش کنند.

به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر جهت ادامه تحصیل در دبیرستان‌های استعدادهای درخشان و در راستای سیاست‌های اصولی وزارت و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش و اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شرایطی برگزار می‌شود.

کد خبر 668604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.