ابلاغ نصاب معاملات ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور + جزئیات

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ نصاب معاملات سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محمد جوانمردی اظهار کرد: با توجه به مصوبه شماره ۵۰۰۴۸ ت/۶۱۱۷۹ ه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۴ هیئت وزیران درباره ابلاغ نصاب معاملات دولت در سال ۱۴۰۲ و مستند به مصوبه شماره ۱۲۸۷۶۱/ ت ۵۰۹۸۶ ه مورخ ۹۳/۱۰/۲۹ هیئت وزیران درباره تعیین تمام نصاب معاملات و سایر موارد مرتبط در آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نصاب معاملات سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به استانداری‌های سراسر کشور، ابلاغ شد.

وی افزود: در این ابلاغیه نصاب معاملات جزئی، متوسط و بزرگ، نصاب ترک تشریفات، نصاب اجاره و استیجاره و رفع اختلافات شهرداری با پیمانکاران در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ انجام شده لازم است تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از نصاب معاملات سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استانداران ابلاغ شده است، در تمام معاملات و سایر موارد مربوطه استفاده کنند.

میزان نصاب معاملات سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در فایل زیر این خبر درج شده است.

https://media.imna.ir/d/2023/06/21/0/1883051.pdf?ts=1687332420000

ابلاغ نصاب معاملات سال ۱۴۰۲ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور + جزئیات

کد خبر 668543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.