علی بیرانوند با صورت بانداژ شده به‌همراه جام قهرمانی کافا عکس یادگاری گرفت + عکس

علیرضا بیرانوند که در فینال کافا دچار مصدومیت تلخ شد و به بیمارستان رفت پس از بازی با شکل‌وشمایلی جالب‌توجه به‌همراه مدال و جام قهرمانی عکس یادگاری انداخت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه ۱۴۰۲_ در قالب فینال نخستین دوره رقابت‌های تورنمنت فوتبال بزرگسالان آسیای‌مرکزی موسوم به کافا از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برابر همدیگر رویارویی کردند و در نهایت ایران با یک گل موفق به شکست ازبکستان شد تا فاتح کافا شود.

نکته مهم و البته تلخ این بازی در دقیقه چهارم بازی اتفاق افتاد که بازیکنان ازبکستان یک ضربه‌ایستگاهی به‌دست آوردند و توپ ارسالی روی دروازه پس از پرش همزمان علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی به هوا منجر به مصدومیت دو بازیکن ایران شد و بازی نیز برای چند دقیقه از جریان افتاد.

این برخورد به‌قدری شدید بود که علیرضا بیرانوند را روی برانکارد به بیرون از زمین سپس بیمارستان منتقل کردند تا گلر نخست کشورمان نتواند بازی فینال را تا پایان پشت‌سر بگذارد. البته بیرو که حال مساعدی دارد پس از قهرمانی ایران در هتل مدالش و جام قهرمانی را از سایر بازیکنان تحویل گرفت و با شکل‌وشمایلی متفاوت عکس یادگاری گرفت.

علی بیرانوند با صورت بانداژ شده به‌همراه جام قهرمانی کافا عکس یادگاری گرفت + عکس

کد خبر 668471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.