افتتاح پروژه خورشید شهر تا پایان تابستان ۱۴۰۲ / مشکل جای پارک خیابان اباذر رفع می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با تکمیل پروژه خورشید شهر حدود ۴۰۰ واحد جای پارک خودرو در خیابان اباذر تأمین خواهد شد که این پروژه تا اواخر شهریورماه سال جاری تکمیل می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر موسوم به «خان» در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع در خیابان اباذر که از پرترددترین معابر خوراسگان و در نزدیکی مجموعه عمارت تاریخی خان است، در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی، به‌عنوان نخستین پروژه تجاری و پارکینگ عمومی در سطح کلان در این منطقه تعریف شده و با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است، افزود: با تکمیل پروژه خورشید شهر حدود ۴۰۰ واحد جای پارک خودرو در خیابان اباذر تأمین خواهد شد که این پروژه تا اواخر شهریورماه سال جاری تکمیل می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه خورشید شهر با شش سقف شامل چهار سقف زیر زمین به‌صورت پارکینگ و دو طبقه به‌عنوان واحدهای تجاری احداث می‌شود، تصریح کرد: خورشید شهر، نخستین پروژه‌ای است که در استان اصفهان با سقف وافل و بدون تیر اجرا می‌شود و به صورت پانچ‌هایی روی ستون‌ها طراحی شده است که از سوی سازمان آتش‌نشانی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی مورد تأیید است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اباذر یکی از خیابان‌های پرترافیک منطقه ۱۵ است، با تکمیل پروژه خورشید شهر، مشکل جای پارک خودرو رفع خواهد شد.

نظری‌پور تاکید کرد: از شهروندان منطقه ۱۵ به‌ویژه ساکنان خیابان اباذر که برای اجرای این پروژه در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بودند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 668388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.