مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی ۳۰ خردادماه در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (سه‌شنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، اظهار کرد: در منطقه یک خیابان‌های خرم، آتش، نواب صفوی و بیمارستان خرم و منطقه سه خیابان‌های کمال، صغیر، ولیعصر و گلزار شمالی سم‌پاشی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه شش ضلع شمالی بلوار آبشار، تکمیل پارک آبشار و خیابان آزادی، منطقه هفت فرعی‌های کاوه، مادی فارابی و مجتمع ایمان و منطقه هشت خیابان‌های شهیدان کاظمی، ماه فرخی، اطلس و ملت سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه ۹ محله کفشران، خیابان بهشت، محله گلستان و مادی سودان، منطقه ۱۰ خیابان جی و شهروند، منطقه ۱۱ بوستان‌های امام رضا، شهاب و نرگس و در منطقه ۱۲ خیابان‌های صدف، رباط سوم، برلیان‌ها، تکمیل خیابان امام خمینی (ره)، پارک استقلال و خیابان و پارک امین‌آباد سم‌پاشی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ناژوان حاشیه شمال رودخانه (اطراف چاه شیرانی، پل مانی، جاده معلولین تا پل نصر) سم‌پاشی می‌شود.

عرفان‌منش ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند، همچنین چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 668373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.