امضای تفاهم‌نامه تسهیل در اجرای پروژه مسکن ملی کرمانشاه

با حضور استاندار کرمانشاه و مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه تسهیل در ساخت پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست امروز خود با مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: موجب تأسف است که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن با چنین ظرفیت بزرگی در استان به مدت چند سال و دقیقاً از سال ۹۹ تاکنون معطل باقی مانده بود در حالی که اگر در زمان مناسب و با جدیت اجرا می‌شد امروز باید شاهد افتتاح و واگذاری این خانه‌ها می‌بودیم.

وی افزود: انتظار دارم این پروژه با قیمت مناسب در اسرع وقت اجرا و با قیمت مناسب به مردم واگذار شود؛ انتظار می‌رود بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه فعال شود و پروژه‌های دیگر خود را به اتمام برساند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه باید با همه ظرفیت پیش برود و بنیاد مستضعفان نیز باید در اتمام پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهایت تلاش را انجام دهد؛ ظرفیت بنیاد مستضعفان برای استان مغتنم است و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا تأخیر در این پروژه‌ها جبران شود و آغازی برای همکاری‌های بعدی باشد.

صحرایی از همکاری پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای به ثمر رسیدن این تفاهم نامه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، پس از بررسی میدانی استاندار کرمانشاه در مورد دلایل تأخیر در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه و پس از بازدید از پروژه ۵۴۰۰ واحدی دولت‌آباد که ساخت آن به بنیاد مستضعفان و شرکت‌های تابعه واگذار شده بود و مطلع شدن از تعطیلی پروژه، موضوع در دستور کار استاندار کرمانشاه قرار گرفت.

محمدطیب صحرایی برای پیگیری موضوع تعطیلی پروژه ۵۴۰۰ واحدی و چندین طرح دیگر بنیاد مستضعفان به دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور رفت و نتیجه مذاکرات، امروز در استانداری کرمانشاه با امضای تفاهم‌نامه تسهیل در اجرا و اتمام پروژه‌های بنیاد مستضعفان به نتیجه رسید.

در این نشست، طهماسب نجفی سرپرست معاونت عمرانی استانداری، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعدادی از مدیران مرتبط حضور داشتند.

کد خبر 668371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.