برگزاری جشن ازدواج بیش از ۱۰۰ زوج جوان به میزبانی منطقه ۲ اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از میزبانی جشن ازدواج آسان برای بیش از ۱۱۰ زوج جوان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: این جشن با مشارکت خانواده‌های زوج‌ها به میزبانی منطقه دو در محل ورزشگاه ملت واقع در پارک قلمستان عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره برگزاری جشن ازدواج بیش از ۱۱۰ زوج جوان با عنوان «پیوند آسمانی» اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مبنی بر ازدواج آسان و تبلیغ آن، تصمیم گرفته است با مشارکت آستان قدس رضوی برای زوج‌های جوان، جشنی در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) برگزار کند.

وی با بیان اینکه در این راستا فراخوانی جهت دعوت زوج‌های جوان در آستانه ازدواج برای مشارکت صادر شد، افزود: هدف و پیش‌بینی منطقه دو ثبت نام ۱۱۰ زوج جوان بود که ۱۲۰ زوج جوان جهت شرکت در این جشن آسمانی ثبت‌نام کردند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف شهرداری منطقه دو، حمایت از زوج‌هایی بوده که نتوانسته‌اند آغاز زندگی خود را جشن بگیرند که این جشن با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران و آستان قدس رضوی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان و بدون تشریفات و ساده از دیگر اهداف این مراسم است، ادامه داد: این جشن ازدواج با مشارکت خانواده‌های زوج‌ها به میزبانی منطقه دو در محل ورزشگاه ملت واقع در پارک قلمستان عصر امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ برگزار می‌شود.

صیرفی‌نژاد گفت: این مراسم ویژه با حضور خادم‌یاران رضوی و تبرک نام علی بن موسی‌الرضا (ع)، پرچم‌گردانی عوامل اجرایی آستان قدس و تئاتر مناسبتی ازدواج توسط هنرمندان اصفهانی همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های ویژه این مراسم خواندن خطبه جشن عقد یک زوج جوان به همراه خانواده و به صورت زنده و صلوات خاصه امام رضا (ع) است.

کد خبر 668353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.