منطقه ۱۹ تهران بهشت ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است / لزوم برخورد قاطع با سازندگان متخلف

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه ۱۹ پایتخت بهشت ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است، گفت: در ساخت‌وسازهای غیرمجاز به سراغ مالک ساختمان می‌رویم، ملک را تخریب می‌کنیم و با سازنده کاری نداریم، لذا تا زمانی که ساخت‌وسازهای غیرمجاز جرم‌انگاری نشود، این مشکل ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: در منطقه ۱۹ پایتخت ساخت‌وسازهای غیرمجاز را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: در زمینه ساخت‌وساز اتفاق‌های فاجعه‌باری افتاده، به‌طوری که منطقه ۱۹ به بهشت ساخت‌وسازهای غیرمجاز تبدیل شده است؛ سوال این است تا چه زمانی قرار است به روش گذشته با بحث و جدل جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز گرفته شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ساخت‌وسازهای غیرمجاز به سراغ مالک ساختمان می‌رویم، ملک را تخریب می‌کنیم و با سازنده کاری نداریم، لذا تا زمانی که ساخت‌وساز غیرمجاز جرم‌انگاری نشود، این مشکل ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اگر بوی این جرم‌انگاری به گوش سازندگان برسد، ساخت‌وسازهای غیرمجاز به پایان خواهد رسید، گفت: خراب کردن ساخت‌وساز غیرمجاز به خودی خود یک داستان است، بنابراین با توجه به موارد مطرح شده پیشنهاد می‌کنم از طریق شورای عالی استان‌ها طرح یا لایحه‌ای پیرامون این مسئله به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

کد خبر 668274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.