تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی ایران افزایش داشته است/ حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سفر شهردار تهران به بلژیک بازتاب‌ زیادی به‌همراه داشته است؛ اراده بین‌المللی از طریق نظام سلطه شکل گرفته بود که ایران منزوی شود اما باطل‌شدن حرکت دشمن باعث شد تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وششمین جلسه علنی‌شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امروز گزارش دستاوردهای سفر شهردار پایتخت و هیئت همراه در جلسه علنی به بلژیک ارائه شود.

وی افزود: این سفر بازتاب زیادی به همراه داشته است؛ اراده بین‌المللی از طریق نظام سلطه شکل گرفته بود که ایران منزوی شود اما باطل‌شدن حرکت دشمن باعث شد تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور شهردار تهران در مجمع کلان‌شهرهای جهان و نایب‌رئیسی ایشان نشان داد که حرکت‌ها به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز ۲۰ پرونده باغات در دستور کار قرار دارد و بررسی خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه پرونده‌ها به دلیل بررسی گزارش‌های حسابرسی عقب افتاده بود، در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم این عقب‌ماندگی را امروز جبران کنیم.

سروری با اشاره به وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: روند درمان وی در حال حاضر به‌خوبی را طی می‌شود که امیدواریم بهبودی کامل هرچه زودتر حاصل شود، البته زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان است.

وی با اشاره به وسایل حمل‌ونقل عمومی پایتخت گفت: خرابی کولر اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در تهران باید مورد پیگیری قرار گیرد و رانندگان وظیفه دارند خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر راننده‌ای از روشن کردن کولر خودداری کند، تخلف محسوب می‌شود، چرا که روشن کردن کولر در ون، اتوبوس و تاکسی ضروری و از الزامات است.

وی اضافه کرد: موضوع اتصال شهرداری به سامانه «پاکنا» را پیگیری می‌کنیم، چراکه شورای ششم تهران به شفافیت اعتقاد دارد.

کد خبر 668265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.