نصب بنرهای «فقط به عشق علی (ع)» در سطح شهر نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: بنرهای «فقط به عشق علی (ع)» به مناسبت اعیاد مذهبی پیش رو در سطح شهر نجف‌آباد نصب می‌شود.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب بنرهای «فقط به عشق علی (ع)» در سطح شهر نجف‌آباد، اظهار کرد: «عید قربان» تا «عید غدیر خم» زمانی ارزشمند برای مسلمان به‌ویژه شیعیان محسوب می‌شود، عید قربان روز ثبوت عشق و تسلیم، روز کمک و مهربانی، روز رهایی از تعلقات غیرخدایی و دلبستگی‌های دنیوی برای دل سپردن به رضایت پروردگار سبحان است و عید غدیر، عید کمال دین و روز عهد و میثاق با رب جلیل است.

وی افزود: تبیین مکارم‌الاخلاق، ترویج سنت احسان و نیکی، افزایش روحیه اخوت میان مسلمانان، دوستان، آشنایان و بهره‌گیری از برکات الهی در زندگی مسلمان از اهداف این دوره مدیریت شهری است که بر فضای رسانه شهر حاکم می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد با بیان اینکه مهم‌ترین آثار ارزشمند اجتماعی در سیره امیرالمؤمنین (ع) بزرگداشت و خیرخواهی و محبت به دیگران است، خاطرنشان کرد: شهروندان در حِرَف و مشاغل مختلف بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و مالی، «فقط به عشق امیرالمومنین علی (ع)» و با نیات الهی، مهربانی و کمک به همنوع را ذخیره‌ای برای زندگی دنیوی و اخروی خود می‌دانند.

کد خبر 668246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.