پوشش صددرصدی اینترنت در نایین و خوروبیابانک تا پایان شهریورماه

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: شهرستان نایین دارای پوشش ۹۹ درصدی اینترنت است و با توجه به آغاز نهضت تولید فیبرنوری امیدواریم تا پایان شهریورماه شهرستان خوروبیابانک نیز به پوشش صددرصدی برسد.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم به خصوص ساکنان روستاهای دو شهرستان، پهنای باند اینترنت و مسئله اینترنت بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانستیم شهرستان نائین را به پوشش ۹۹ درصدی اینترنت برسانیم.

وی با بیان اینکه در برخی روستاهای این شهرستان هیچ پوشش اینترنتی وجود نداشت، اضافه کرد: در ماه‌های گذشته، عملیات اجرایی نهضت تولید فیبرنوری در استان اصفهان به عنوان چهارمین استان در سطح کشور با بازه زمانی دوساله آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رویداد بسیار خوبی برای جمع شدن کابل‌های مسی و قرارگیری کابل فیبرنوری با توجه به حضور ما در عصر اینترنت و نقش مهم اینترنت در زندگی و کسب و کار مردم است و شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک نیز از این رویداد مهم بی‌بهره نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: موازات این پروسه‌ی زمانی دوساله‌ی اجرای این نهضت، در خصوص ارتقا و پوشش اینترنت در هر دو شهرستان نائین و خوروبیابانک شاهد اتفاقات مثبت و افزایش آمار بوده‌ایم.

آزاد با اشاره به اینکه در روستاهای بازیاب، هفتومان و ایراج در شهرستان خوروبیابانک با پوشش ضعیف اینترنت روبه‌رو بودیم، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پوشش اینترنتی این روستاها در این منطقه از شهرستان خوروبیابانک، 3G شد و ضمن تقاضا و مطابق صحبت‌های انجام شده در موضوع فیبرنوری می‌توانیم در بخشی از روستاهای گردشگری مانند مصر، گود و جگارگ حداکثر تا پایان شهریورماه شاهد پوشش اینترنتی مناسب باشیم که با تحقق این مهم پوشش اینترنتی در شهرستان خوروبیابانک حتی به صددرصد نیز خواهد رسید.

وی افزود: در بخش‌هایی از شهرستان خوروبیابانک مانند جاده چوپانان به اردکان، دارای مشکل برق و عدم وجود آن تن‌دهی مناسب تلفن همراه هستیم که با توجه به صحبت‌های انجام شده، روند پیگیری رفع مشکل برق و پوشش آن تن‌دهی تلفن همراه در این جاده آغاز شده است.

کد خبر 668226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.