اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب

شهردار فلاورجان با بیان اینکه طی دو ماه اخیر ۶۶ قلاده سگ بلاصاحب جمع‌آوری شده است، گفت: با توجه به اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، از شهروندان درخواست می‌کنیم همکاری لازم را با اکیپ زنده‌گیری شهرداری داشته باشند.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به استفاده بهینه از نیروها و ماشین‌آلات مستقر در محل معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری، یک دستگاه خودرو به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اختصاص دارد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب و لزوم اختصاص یک دستگاه خودرو برای اجرای این طرح، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر فلاورجان و محله گارماسه طی روزهای اخیر انجام شده است.

شهردار فلاورجان با بیان اینکه طی دو ماه اخیر ۶۶ قلاده سگ بلاصاحب جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، از شهروندان درخواست می‌کنیم همکاری لازم را برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با اکیپ زنده‌گیری شهرداری داشته باشند.

عزیزی تصریح کرد: طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب از روزهای گذشته آغاز شده است و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر حضور سگ‌ها را در محله و اطراف محل زندگی خود تنها از طریق برقراری تماس با شماره ۳۷۴۳۳۰۶۰ به اکیپ زنده‌گیری معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان اطلاع دهند.

کد خبر 668225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.