تداوم ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده در ناحیه مینودر

شهردار قزوین با بیان اینکه ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده با هدف تردد ایمن و رفاه حال شهروندان در ناحیه مینودر در حال انجام است، گفت: در این نوبت، عوامل اجرایی شهرداری نسبت به مرمت و نصب پل‌های خیابان رجا اقدام کردند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات جدول‌گذاری حاشیه پارک عظیمیه در حال انجام است، اظهار کرد: این اقدام با هدف تعریض مسیر اصلی جاده اسماعیل‌آباد در دستور کار است، در حالی که ایجاد پارک‌های محلی در ترویج نشاط میان شهروندان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: به منظور هدایت آب‌های سطحی، عملیات احداث کانیو، کتابی و نهر روسی به طول ۴۰ متر به منظور اتصال کانال هدایت آب‌های سطحی توسط عوامل اجرایی ناحیه امام‌زاده علی (ع) منطقه یک شهرداری قزوین به اتمام رسید.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از تجمیع آب و جلوگیری از بوی نامطبوع آب‌های سطحی در کوچه گلبهار خیابان راه‌آهن انجام شد.

صباغی با بیان اینکه ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده با هدف تردد ایمن و رفاه حال شهروندان در ناحیه مینودر در حال انجام است، تاکید کرد: در این نوبت، عوامل اجرایی شهرداری نسبت به مرمت و نصب پل‌های خیابان رجا اقدام کردند.

وی با بیان اینکه اصلاح بستر فضای سبز معابر با جمع‌آوری خاک مازاد از باغچه‌های معابر شهر به منظور اصلاح بستر انجام می‌شود، اضافه کرد: این عملیات در راستای رسیدگی و نگهداری فضای سبز و جلوگیری از هدررفت آب از بستر فضای سبز حاشیه معابر ادامه دارد.

شهردار قزوین ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و بهسازی رشد گیاهان، عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین پاکسازی و نظافت باغچه‌ها و فضای سبز خطی سطح شهر را انجام دادند.

وی از عملیات احداث کانیو و نهر روسی با هدف هدایت آب‌های سطحی در بن‌بست گلبهار خبر داد و تصریح کرد: خاک مازاد از باغچه‌های معابر شهر به منظور اصلاح بستر فضای جمع‌آوری می‌شود. این عملیات در راستای رسیدگی و نگهداری فضای سبز و جلوگیری از هدررفت آب از بستر فضای سبز حاشیه معابر ادامه دارد.

شهردار قزوین گفت: اجرای عملیات پاکسازی برچسب‌کنی و پوسترکنی از سطح شهر با تلاش عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج انجام می‌شود. سیمای شهری یکی از مؤلفه‌های قابل توجه و حائز اهمیت به‌شمار می‌رود و چسباندن پوستر روی دیوارهای سطح شهر موجب مخدوش شدن چهره زیبای شهر می‌شود و بر کیفیت نما و سیمای شهر تأثیر نامطلوبی می‌گذارد.

صباغی افزود: عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین با هدف آراستگی مناظر شهر نسبت به پاکسازی برچسب و پوستر در سطح شهر اقدام کردند.

وی از اصلاح بخشی از شبکه آب خام بوستان ورزش به منظور جلوگیری از هدررفت آب خبر داد و اظهار کرد: با تعویض و نوسازی قطعات و اتصالات بخشی از شبکه آب خام بوستان ورزش واقع در شمال میدان جانبازان، نسبت به رفع مشکل نشتی و هدررفت آب اقدام شد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه لوله‌های انتقال آب با قطر ۱۲۰۰ میلی‌متر برای آبیاری باغستان سنتی به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه اتصال بلوار آیت‌الله ابوترابی به تقاطع غیرهمسطح امام رضا (ع) و پخش قلوه و راکفیل در مسیر اصلی پروژه در حال انجام است.

کد خبر 668217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.