مسائل امنیتی کشور با حضور احمدیان در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی مسائل امنیتی کشور با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل عمویی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز _دوشنبه بیست و نهم خردادماه_ این کمیسیون، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه، اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات علی شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تشریح دیدگاه‌های خود درباره چالش‌ها و اولویت‌های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تأکید کردند.

وی اضافه کرد: در این نشست، احمدیان هم اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانونگذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه روزآمد شدن مسائل کشور تأکید کرد. احمدیان همچنین از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

منبع: فارس

کد خبر 668198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.