دستگیری سارقان موتورسیکلت در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه‌دار موتورسیکلت و کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از محلات شهر نجف‌آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند دو سارق سابقه‌دار موتورسیکلت و یک نفر مالخر اموال مسروقه را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌هایی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد، سرقت‌های صورت گرفته به واسطه سهل‌انگاری مالکان وسایل نقلیه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات بازدارنده و ضدسرقت، از رها کردن موتورسیکلت خود در معابر و بدون رعایت ملاحظات ایمنی خودداری کنند.

کد خبر 668147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.