طراحی بسته‌ ارتباطات بی‌واسطه مردم و مدیریت شهری در اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه ملاقات مردمی دوشنبه هر هفته شهردار اصفهان با مردم و برنامه «مردم سلام» در دل محلات گفت: تمام تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که بسته‌ای از ارتباطات بدون واسطه، بین مردم و مجموعه مدیریت شهری را ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در راستای ویژه برنامه‌های ملاقات عمومی شهردار اصفهان با مردم، برنامه‌ای را تحت عنوان «مردم سلام» به‌منظور گفت‌و گوی صمیمی و بدون واسطه اهالی مناطق پانزده‌گانه شهری را با شهردار اصفهان برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: در قالب این برنامه‌ها، شهروندان مناطق می‌توانند نظرات، پیشنهادت و انتقادات خود را در زمینه مدیریت شهری با شهردار اصفهان در میان بگذارند که بر این اساس تا به امروز برنامه «مردم سلام» در مناطق یک و ۱۵ شهرداری اصفهان با حضور اهالی مناطق برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: سومین جلسه از این دیدارهای مردمی فردا _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ به میزبانی مسجد المهدی خیابان مهدیه منطقه ۱۴ شهرداری برگزار می‌شود و علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به همراه معاونان خود از نماز مغرب و عشا در مسجد حضور پیدا خواهند کرد.

‌سومین جلسه از این دیدارهای مردمی فردا _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ به میزبانی مسجد المهدی خیابان مهدیه منطقه ۱۴ شهرداری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اهالی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان می‌توانند پس از اقامه نماز مغرب و عشا، به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با شهردار اصفهان گفت‌وگو کنند و به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

معرک‌نژاد گفت: روال برگزاری برنامه «مردم سلام» اینگونه است که از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ در هر جلسه حضور دارند و درخواست‌های مردمی ثبت و کد پیگیری برای آنها ارسال می‌شود تا روند انجام کار یا علت اجرا نشدن درخواست آنها به اطلاع فرد مورد نظر برسد.

وی ادامه داد: اهالی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان می‌توانند با حضور در این جلسه به صورت رو در رو و مستقیم مشکلات خود را بیان یا به‌صورت مکتوب به مجموعه شهرداری تحویل دهند تا در زمان‌های آتی مانند دوشنبه هر هفته که ملاقات مردمی شهردار اصفهان با مردم است، این امور پیگیری شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که بسته‌ای از ارتباطات بین مردم و مجموعه مدیریت شهری را ایجاد کنیم و به رضایت شهروندان، جامعه عمل بپوشانیم.

کد خبر 668117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.