بهترین کباب های شیراز را کجا بخوریم؟

انواع کباب، از خوشمزه‌ترین غذاهای مورد علاقه ایرانی‌ها هستند. به ویژه در شهر زیبا و تاریخی شیراز نیز رستوران‌های مختلفی کباب‌های خوشمزه و درجه یک، عرضه می‌کنند.

این فرصتی عالی است که در این شهر دلی از عزا دربیاورید و طعم عالی بهترین کباب‌های شیراز را بچشید. شما می‌توانید با شناخت بهترین رستوران‌های کبابی شیراز، هم مراجعه حضوری به محل این رستوران‌ها داشته و هم این که در صورت تمایل به صورت آنلاین از طریق اسنپ فود، سفارش خود را ثبت کرده و کباب خوشمزه و داغ را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به لیست بهترین رستوران‌های کبابی شیراز بیندازیم.

معرفی بهترین رستوران‌های کبابی شیراز

از جمله بهترین رستوران‌هایی در شهر شیراز که در منوی خود انواع کباب و جوجه کباب را جای داده و به لحاظ کیفیت و شهرت در وضعیت عالی قرار دارند، موارد زیر قابل توجه هستند:

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان، از بهترین رستوران‌های شیراز است که همیشه لیست انتظار مشتریان آن شلوغ به چشم می‌آید. این رستوران در بلوار جدید قرآن واقع شده و ساختمانی زیبا و دیدنی دارد. به جز انواع کباب‌های خوشمزه، در این رستوران غذاهای ایتالیایی، عربی، سنتی، پیتزا و به طور کلی بین المللی نیز عرضه می‌شود. از خوشمزه‌ترین کباب‌های رستوران هفت خوان شیراز، می‌توان به خوراک کباب برگ، خوراک کباب سلطانی، خوراک جوجه کباب بدون استخوان، خوراک کباب شیشلیک و ... اشاره کرد.

همچنین می توانید برای سفارش انلاین رستوران هفت خوان شیراز، https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%87%D9%81%D8%AA_%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-r-0mwmez کلیک کنید.

رستوران خواجوی فود سنتر

رستوران خواجوی فود سنتر در خیابان ساحلی غربی، کنار گذر نمازی شهر شیراز قرار دارد. در این رستوران می‌توانید کباب‌های خوشمزه از جمله چلوکبابی کوبیده دو سیخ یا تک سیخ، چلوکباب کوبیده زعفرانی، چلو جوجه کباب لاری، چوکباب وزیری، چلوکباب درباری، چلوکباب برگ، چلوکباب سلطانی ساطوری و ... را نوش جان کنید. کباب‌های رستوران خواجوی فود سنتر، از مواد اولیه بسیار مرغوب آماده و با طعمی عالی و بی نظیر، عرضه می‌شوند. قیمت‌ها در این رستوران نیز معقول و منصفانه بوده و مقرون به صرفه به نظر می‌رسند.

کافه رستوران عتیق

کافه رستوران عتیق، یک رستوران تمام عیار است که هر سه وعده غذایی را پوشش می‌دهد. اگر چه چلوکباب‌های این کافه رستوران درجه یک هستند و حتما باید زمانی برای سفارش آن‌ها در نظر بگیرید؛ اما صبحانه‌های این کافه نیز در جای خود بی نظیر هستند.

اگر به کافه رستوران عتیق سر زده یا قصد سفارش اینترنتی از آن را دارید، خوشمزه‌ترین پیشنهادها برای شما چلوکباب کوبیده درباری و چلو فیله کباب هستند. همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم به جای مراجعه حضوری به محل رستوران در شهر شیراز، می‌توانید از طریق اسنپ فود، نسبت به سفارش آنلاین اقدام کنید. به طور کلی برای خرید آنلاین کباب شیراز، کافی است که به صفحه https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?page=0 مراجعه کنید.

رستوران پارس لند

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شیراز، برای سفارش کباب و غذای ایرانی، رستوران پارس لند است. در این رستوران انواع چلوکباب و خوراک کباب، عرضه می‌شوند. به ویژه چلوکباب میکس ویژه پارس لند، طرفداران زیادی دارد و همیشه پرفروش‌ترین غذای این رستوران ایرانی به حساب می‌آید. در طبخ این کباب از مخلوط گوشت گوساله و گوسفند استفاده شده و جوجه کباب 200 گرمی همراه آن نیز با طعم زعفرانی عالی عرضه می‌شود.

بهترین کباب های شیراز را کجا بخوریم؟

رستوران زندیه شیراز

رستوران زندیه، یک رستوران اصیل و قدیمی شیرازی است که در خیابان انقلاب اسلامی این شهر قرار دارد. اگر می‌خواهید طعم عالی و واقعی کباب شیرازی را بچشید، حتما سری به بخش کباب‌های منوی رستوران زندیه بزنید. چلوجوجه کباب فیله پیچ، چلوکباب درباری، چلو رول کباب، چلوکباب سلطانی، چلوکباب برگ زندیه، چلوکباب قفقازی، چلوکباب بختیاری، چلوکباب کنجه لاری و ... از جمله بهترین کباب‌های این رستوران هستند.

رستوران اسپرلوس

رستوران اسپرلوس مشهور به عرضه کباب‌های خوشمزه در شیراز است. تا جایی که بسیاری از مردم شیراز، این رستوران را به عنوان یک کبابی می‌شناسند. به ویژه چلوکباب برگ اسپرلوس و چلوکباب بختیاری آن، با دورچین‌های خوشمزه، عالی به نظر می‌رسند. همین طور پیشنهاد می‌کنیم که حتما چلوکباب سلطانی آن را با برنج ایرانی درجه یک، امتحان کنید. به علاوه نکته مهم در خصوص این رستوران، قیمت‌های بسیار مناسب در کنار حجم خوب غذا و کیفیت عالی گوشت و دیگر مواد اولیه به کار رفته در طبخ انواع کباب است. این خود به عنوان عاملی برای افزایش مشتریان رستوران اسپرلوس، دیده شده است.

رستوران ابریشمی

در خیابان انقلاب اسلامی شیراز، چندین رستوران مشهور قرار دارند که رستوران ابریشمی یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. در منوی رستوران ابریشمی، سینی‌های مجلسی فوق العاده هستند. در این سینی‌ها، چند سیخ کباب مختلف به علاوه برنج میکس درجه یک عرضه می‌شوند که هم طعم عالی دارند و هم به لحاظ چیدمان غذا، خاص و جذاب هستند. البته شما می‌توانید فارغ از این سینی‌های مجلسی، انواع چلوکباب را به صورت مجزا در رستوران ابریشمی شیراز، سفارش دهید.

بهترین کباب های شیراز را کجا بخوریم؟

سفارش آنلاین کباب در شیراز از اسنپ فود

اگر تصمیم به سفارش آنلاین کباب در شیراز دارید، کافی است که به اپلیکیشن اسنپ فود https://snappfood.ir مراجعه کرده یا در نسخه دسکتاپ، با وارد کردن آدرس خود، خرید کباب از رستوران مورد نظر را انجام دهید. در این شرایط به جای مراجعه به یک رستوران، می‌توانید غذاها در رستوران‌های مختلف را به لحاظ مواد تشکیل دهنده، قیمت و البته سطح رضایت مشتریان با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین انتخاب و خرید آنلاین کباب در شیراز را داشته باشید.

کلام آخر

در بالا تعدادی از برترین رستوران ‌های شیراز، برای سفارش یک وعده چلوکباب یا خوراک کباب خوشمزه را دیدیم. قطعا در شهر بزرگ شیراز، رستوران‌های متعددی وجود دارند که فرصت نشده در این جا به همه آن‌ها بپردازیم. از این روی پیشنهاد می‌کنیم که شما اگر تجربه سفارش کباب از رستورانی دیگر در شیراز را دارید که کیفیت غذا و سرویس دهی آن، امتیاز خوبی دریافت کرده باشد؛ حتما نام رستوران را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران ما به اشتراک بگذارید

کد خبر 668107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.