بهسازی و محدوده‌سازی پارک محمودآباد با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از بهسازی و محدوده‌سازی پارک محمودآباد با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: چمن مصنوعی در زمین ورزشی روباز شهرک مهدیه با مساحت هزار مترمربع به همراه اجرای فنس به‌طول ۱۴۰ متر طول در ارتفاع چهار متر انجام شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سال گذشته پروژه‌های محله‌محور منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته که ۷۰ درصد آن‌ها انجام شده و مابقی در سال جاری تکمیل خواهد شد، اظهار کرد: مسیر اتصال محله عاشق‌آباد به شهرک امیرکبیر پس از بررسی کارشناسان طی جلسه‌ای با هماهنگی شهردار اصفهان و معاون شهرسازی شهردار حذف شد.

وی افزود: تملک خیابان مخابرات با اولویت اصلاح ورودی این خیابان، ۱۲ درصد و تملک خیابان گلزار شهدای عاشق‌آباد برای اصلاح ورودی محله ۲۴ درصد آزادسازی و صددرصد بودجه تعلق گرفته در این خصوص مصرف شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر محله عاشق‌آباد شامل خیابان شهید باهنر با مساحت پنج هزار مترمربع و خیابان شهیدان امینی با مساحت شش هزار مترمربع با ۱۵۰۰ تن آسفالت، انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن میدان قدس عاشق‌آباد و دشوار بودن عبور و مرور به‌منظور رفاه شهروندان و رفع معضل، اقدام به تملک ۱۰۷۰ مترمربع زمین شد که مراحل اجرا در سال جاری با مشارکت مدیریت شهری انجام می‌پذیرد.

رسالت گفت: نوسازی و بازسازی پیاده‌روهای شهرک مهدیه شامل هزار مترمربع پیاده‌روسازی و ۵۰۰ متر طول جدول و کانیو، روکش و ترمیم آسفالت معابر شهرک مهدیه شامل آسفالت‌ریزی در دولایه با تناژ ۸۰۰ تن در خیابان اصلی شهرک مهدیه با مساحت شش هزار مترمربع و نصب سرپناه برای ایستگاه اتوبوس در دو نقطه (جنب پارک و جنب مسجد) انجام شد.

وی از بهسازی و محدوده‌سازی پارک محمودآباد با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: نوسازی و بازسازی جداول و پیاده‌روهای محله محمود آباد شامل ۱۴۰۰ متر جداول دوربرگردان‌های خیابان اصلی و احداث رفیوژ چهار راه روبه‌روی فرهنگسرای آسمان نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: چمن مصنوعی در زمین ورزشی روباز شهرک مهدیه با مساحت هزار متر مربع به همراه اجرای فنس به طول ۱۴۰ متر طول در ارتفاع چهار متر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور دفع آب‌های سطحی در عابر حله محمودآباد اقدام به احداث ۴۵ حلقه چاه و۶۰۰ متر کانیو گذاری، مساعدت در تکمیل ذکرخانه محله محمودآباد که در حال انجام است، ترمیم و روکش آسفالت تمام معابر محله محمودآباد از جمله آسفالت خیابان‌های شهید محمودآبادی، آسمان، کمیل و فرعی‌های منتهی به آن، عطار و یاس به مقدار ۱۴۰۰ تن آسفالت و بهسازی محدوده و اصلاح پارک محمودآباد که با توجه به مشکلات آن، هزار متر طول به‌صورت آجرنما و حفاظ فلزی انجام شده است.

کد خبر 668106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.