تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) زیر بار ترافیک رفته است

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک گفت: پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) تکمیل شده، زیر بار ترافیک رفته و آماده بهره‌برداری است.

حجت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است‌. این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی باید پایان شهریورماه سال جاری تکمیل می‌شد، اما توانستیم سه ماه جلوتر آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این تقاطع زیر بار ترافیک رفته است، افزود: قرار بود این تقاطع سوم خردادماه به‌طور رسمی به بهره‌برداری برسد، اما از آنجا که قصد داشتیم در این مراسم از چند تن از مقامات کشوری دعوت کنیم، بهره‌برداری رسمی از پروژه به تاریخ دیگری موکول شد تا بتوان چندین طرح دیگر را نیز همزمان به بهره‌برداری رساند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری اراک خاطرنشان کرد: همان‌طور که قول داده بودیم عملیات اجرایی پروژه انجام شده است، تنها بخشی از سنگ‌فرش کناره تقاطع باقی مانده بود که آن هم در این فرصت یک ماهه تکمیل شد و در حال حاضر کوچک‌ترین کار اجرایی از این پروژه باقی نمانده است.

مرادی تصریح کرد: طبق آمار پلیس، محل انجام پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) از نقاط حادثه‌خیز شهر اراک بود و بیشترین آمار تصادف در محدوده شهر در این محل رخ می‌داد، پس از اینکه پروژه زیر بار ترافیک رفت حادثه‌ای در این محل گزارش نشده است.

وی گفت: از دیگر اهداف اجرای پروژه تکمیل رینگ پیرامونی شهر بود که با احداث این تقاطع یکی از حلقه‌های آن تکمیل شد و از این پس ساکنان محدوده پروژه می‌توانند دسترسی آسان‌تری به شهرک‌های شمال شهر داشته باشند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک افزود: تسهیل ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا و بهبود منظر شهر از دیگر مزایای اجرای این پروژه به‌شمار می‌رود که محقق شد.

کد خبر 668030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.