افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ این دهک ها از فردا
افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌

افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ دهک‌های اول، دوم سوم از فردا دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اعمال می‌شود. طبق بیانه وزارت کار و رفاه این افزایش ۲۰ درصد خواهد بود و در قالب طرح ملی کالابرگ الکترونیکی اجرا می‌شود.

دانلود صوت افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌

به گفته معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با افزایش مبلغ یارانه، جمعیت سه دهک اول کشور که بیش از ۲۴ میلیون نفر را شامل می‌شود، تحت پوشش قرار می‌گیرند. از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار توسط کمیته امداد و بهزیستی پوشش داده می‌شوند و یارانه ۴۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند. در حالی که سایر دهک‌ها نیز از افزایش ۲۰ درصدی یارانه بهره‌مند خواهند شد و ۳۰۰ هزار تومان یارانه به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. با این تغییرات، قطعاً تحت پوشش قرار دادن این تعداد بیشتری از جامعه، توانایی آن‌ها در دسترسی به نیازهای اساسی و افزایش سطح رفاهی خود را خواهیم دید.

در حال حاضر، افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های اعطایی برای سه دهک اول جامعه از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی به صورت آزمایشی در حال اجراست. با اجرای افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌، یارانه بگیران یک ماه زودتر از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی، مبلغ یارانه خود را مصرف خواهند کرد. افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌، به دنبال افزایش سطح رفاهی مستحقان یارانه و بهبود شرایط زندگی آن‌ها توسط دولت اجرا شده است.

شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها استفاده از ۷۰ درصد اعتبار یارانه نقدی خانوار است. طرح افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها برای همه مشمولین، اختیاری است.

معرفی اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار «شما»

همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

با استفاده از اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار، می‌توانید به صورت بسیار ساده و بدون نیاز به حضور شخصی، یارانه معیشتی خود را دریافت و در همان لحظه برای خرید کالاهای اعلامی طرح استفاده کنید. با دانلود اپلیکیشن خرید اعتباری، می‌توانید از امکانات متنوعی مانند پیگیری وضعیت خرید، دریافت فاکتور و نمایش تاریخچه خرید خود بهره مند شوید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حضور شخصی، مبالغ مورد نیاز برای پرداخت قبض‌های خود را نیز از طریق اعتبار بانکی خود پرداخت کنید. با داشتن این اپلیکیشن، همیشه در دسترس و به راحتی می‌توانید به نیازهای مالی خود پاسخ دهید.

برای دریافت طرح افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌، شرط استفاده از حداقل ۷۰ درصد از اعتبار یارانه‌های نقدی خانوار وجود دارد. همچنین، خرید این یارانه‌ها باید از شش فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای مانند افق کوروش، رفاه، دیلی مارکت، جانبو، گندم و هفت انجام شود.

برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید.

کد خبر 667993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسرین IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    من هنوز یارانه پرداخت نکردن بچه هام از گرسنگی مردن تحت پوشش کمیته امداد هستم