ستاره سابق بارسلونا، هم تیمی جدید مسی در اینترمیامی؟

جوردی آلبا با اینتر میامی به توافق رسیده است اما اتلتیکو مادرید، اینتر و باشگاه‌های عربستان‌سعودی نیز برای امضای قرارداد با او علاقه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گفته روزنامه موندو دپورتیوو، جوردی آلبا به همراه نمایندگانش در حال مذاکره با اینتر میامی بوده و گفته می‌شود توافقات لازم نیز حاصل شده است‌.

در لیگ MLS، قانونی تحت عنوان سقف دستمزد دو میلیون دلاری (۱.۵ میلیون پوند) برای بازیکنان TAM (تخصیص پول هدفمند) وجود دارد، به این ترتیب آلبا در صورت تکمیل این قرارداد، با هم‌تیمی سابقش در بارسا، یعنی لیونل مسی، هم بازی خواهد شد.

در حالی که توافق، نهایی به نظر می‌رسد، اینتر میامی کاملاً از رقابتی که برای خرید آلبا با آن روبه‌رو است، آگاه است، این احتمال نیز وجود دارد که ستاره لاروخا، برای جام‌جهانی ۲۰۲۶، سفیر ایالات متحده آمریکا شود.

باشگاه‌های عربستان سعودی نیز علاقه‌مند به جذب آلبا هستند، اینترمیلان و اتلتیکو مادرید هم به جذب او علاقه دارند، اما این مدافع چپ، تصمیمش را به بعد از فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی، موکول خواهد کرد. با این حال، این گزارش ادعا می‌کند که ستاره سابق آبی آناری‌ها، در حال حاضر به پیوستن به اینتر میامی نزدیک شده است.

باید دید سرنوشت آلبا در نهایت چه خواهد شد، اما او باید هرچه زودتر، تصمیم نهایی خودش را بگیرد.

کد خبر 667965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.