۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
آنچلوتی راهی برزیل شد؟

ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد که آنها با کارلو آنچلوتی برای هدایت سلسائو در سال ۲۰۲۴، به توافق رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنفدراسیون فوتبال برزیل، به رسانه Rede Globo اطمینان داده است که پس از پایان قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در تاریخ یکم ژوئیه ۲۰۲۴، او هدایت تیم ملی مردان برزیل را بر عهده خواهد گرفت. طبق گزارش‌ها، ادنالدو رودریگز، رئیس CBF می‌خواهد این توافق را حتی قبل از پایان قرارداد کارلتو با غول‌های اسپانیایی، اعلام کند.

اگرچه CBF توافق با آنچلوتی را تضمین کرده است، اما سرمربی ایتالیایی، فقط می‌تواند رضایت شفاهی خود را به فدراسیون بدهد، زیرا طبق مقررات فیفا، یک بازیکن یا یک مربی فقط می‌تواند در شش ماه آخر قرارداد خود، به یک تیم جدید لینک شود. قرارداد او این بدان معناست که آنچلوتی نمی‌تواند قبل از یکم ژانویه ۲۰۲۴، به طور رسمی با سلسائو قرارداد امضا کند.

از زمانی که تیته پس از جام جهانی ۲۰۲۲ در دسامبر از سمت سرمربیگری اخراج شد، کنفدراسیون فوتبال برزیل سرمربی رئال‌مادرید را زیر نظر گرفته است. آنچلوتی اما مدام پیوستنش به تیم ملی برزیل را تکذیب کرده بود و اوایل این ماه تأیید شد که او، کارش را یک فصل دیگر در لوس بلانکوس ادامه خواهد داد.

سلسائو در تاریخ بیستم ژوئن، یک بازی دوستانه با سنگال برگزار خواهد کرد.

کد خبر 667961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.