افتتاح بازارچه سرپوشیده بانوان در آینده نزدیک

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ساماندهی اشتغال بانوان، بازارچه فروش تولیدات خانگی و صنایع‌دستی را توسط سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری راه‌اندازی می‌کند.

داریوش بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بانوان خرم‌آبادی به زودی شاهد افتتاح بازارچه سرپوشیده مخصوص بانوان در غرفه‌های جداگانه همچون پوشاک و صنایع‌دستی خواهند بود و خارج از محدوده این بازارچه، عرضه میوه و تره‌بار برای استفاده شهروندان انجام خواهد شد.

وی افزود: بازارچه بانوان یک فرصت شغلی و احداث آن خدمتی از شهرداری خرم‌آباد برای زنان شهر به منظور جلوگیری از اشتغال نامتعارف از نظر بهداشت روانی و محیطی است، این بازارچه در بلوار ولایت گلستان ۹ منطقه یک شهر خرم‌آباد راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد از جانمایی جدید بازارچه گل و گیاه در شهر خرم‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: بازار گل و گیاه این شهر، به دلیل مسائل و مشکلات ترافیکی از منطقه ۶۰ متری به منطقه باغ نو واقع در اراضی بالاتر از کنار گذر دریاچه بهشت نقل مکان خواهد کرد، این جابه‌جایی با یاری معاونت عمرانی استانداری لرستان انجام خواهد شد.

بارانی تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون تسطیح و خاک‌برداری، روشنایی، ساخت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه، پارکینگ و ایجاد بستر مناسب برای ایجاد اشتغال در منطقه باغ‌نو به منظور ایجاد بازار گل‌و گیاه انجام شده است.

کد خبر 667949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.