دستگیری سارق تلفن‌های همراه در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری یک سارق و کشف سه دستگاه تلفن همراه سرقتی توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت یگان امداد این فرماندهی با گشت‌زنی‌های هدفمند و مؤثر خود موفق شدند یک سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به کشف سه دستگاه تلفن همراه مسروقه در بازرسی از وسایل همراه متهم، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده به سرقت گوشی‌های مکشوفه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک و مجرمانه‌ای، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 667930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.